چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاوير/برگزاري جشنواره هنرهاي آسماني در استان هرمزگان

حوزه/ مدیر مدرسه مولود کعبه جاسک گفت:١٤٠ نفر طلبه در جشنواره هنر های آسمانی استان هرمزگان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام موسی شمس الدینی، مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک، در گفت و گو با خبرنگار حوزه بیان کرد: دومین جشنواره هنر های آسمانی حوزه های شرق و غرب استان هرمزگان به میزبانی حوزه علمیه مولود کعبه جاسک برگزار شد.

وی افزود: رشته های این جشنواره شامل، صوت و لحن، ترتیل، اذان و سرود و تواشیح می‌شود که در این برنامه قرآنی طلابی از مدرسه های النبی بندرعباس، امام علی شهرستان میناب، امیرالمومنین شهرستان سندرک، صاحب الزمان شهرستان بشاگرد و مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک شرکت کردند.

حجت الاسلام شمس الدینی گفت: بعد از انجام مسابقات نفرات برتر مسابقات هنر های آسمانی معرفی شدند که در رشته صوت و لحن طلبه محمد رضا صادقی از میناب و رشته ترتیل طلبه حمید شمس الدینی از جاسک و رشته اذان طلبه محمد مهدی زارعی از جاسک نفرات اول مسابقه بودند.

وی ادامه داد: در گروه‌های تواشیح و سرود، گروه تواشیح امام علی از شهرستان میناب رتبه اول را کسب کردند، در این جشنواره رشته های ورزشی هم موجود بود که شامل دوومیدانی، دارت، تنیس روی میز می‌شود.

حجت الاسلام شمس الدینی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون١٤٠ نفر در این جشنواره شرکت کرده اند، هدف ما از برگزاری این مراسم ایجاد شادی و سرگرمی و رقابت سالم بین طلاب حوزه های علمیه بوده است، بعد از پایان مسابقات در شرق و غرب استان نفرات اول هر گروه مسابقه خواهند داد و نفرات برتر استانی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    22 1
    بجای کارهای بیهوده،روبه کارهای مفید بیاورید.