شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روح الله بجانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز گفت: حمایت شهرداری‌ها از برنامه‌های مذهبی و فرهنگی باید انجام پذیرد. جوانان خودجوش انقلابی از جیب خود هزینه می‌کنند و با برگزاری مراسمات و کلاس‌های متعدد به اشاعه فرهنگ دینی و بومی می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت شفاف سازی در امور مربوط به بیت‌المال، اظهار کرد: از اقدامات انقلابی شورا و بی‌تعارف بودن آن قدردانم و از طرف افکار عمومی مذهبی انتظار دارم تا این شورای انقلابی در راستای شفاف‌سازی حقوق کارکنان مجموعه‌های تحت نظر خود و و شورای شهر وارد عمل شوند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز افزود: کرمان، یزد و سبزوار این اقدام به جا و انقلابی را انجام دادند و انتظار داریم تا به عنوان اولین کلان‌شهر در کشور این اتفاق توسط شورای شهر انجام پذیرد.

حجت الاسلام بجانی با اشاره به نزدیکی عید مبعث و اعیاد شعبانیه، ادامه داد: بی توجهی به ایام الله و اعیاد و ایام وفات آینه از شهر شیعه تبریز غیرقابل قبول است و انتظار می‌رود این مسئله مهم فرهنگی در دستور کار فرهنگی شهرداری تبریز مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: حمایت شهرداری‌ها از برنامه‌های مذهبی و فرهنگی باید انجام پذیرد. جوانان خودجوش انقلابی از جیب خود هزینه می‌کنند و با برگزاری مراسمات و کلاس‌های متعدد به اشاعه فرهنگ دینی و بومی می‌پردازند که بی‌توجهی به این مسئله و عدم پشتیبانی شهرداری‌ها از چنین برنامه‌هایی غیر قابل جبران خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز ادامه داد: حتی گاهی برخی مدیران آن قدر کج فهم هستند که صرف تقاضای حمایت مجموعه‌های فرهنگی خودجوش از ادارات و شهرداری‌ها را به عنوان یک اتهام مطرح می‌کنند و جلوگیری از حمایت‌های فرهنگی را مبارزه با فساد تلقی می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha