جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین

حوزه/ دادستانی رژیم بحرین بازداشت سه تن از خانواده "سید محمد السید علی" که یکی از آنها زن است را به مدت دو هفته تمدید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دادستانی رژیم بحرین بازداشت سه تن از خانواده "سید محمد السید علی" که یکی از آنها زن است را به مدت دو هفته تمدید کرد.

"سید رضی موسی علوی و همسرش فضیله عبد الرسول و برادرش سید جعفر موسی علوی" اعضای این خانواده بازداشتی هستند.

روز چهارشنبه گروهی از روحانیون دینی، پدران شهدا و فعالان به دیدار خانواده "فضیله عبد الرسول" رفته و ضمن مطالبه آزادی فوری این زندانی، با وی و خانواده اش ابراز همبستگی کردند.

از سوی دیگر دکتر ابراهیم العرادی مدیر دفتر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در بیروت، رژیم آل خلیفه را به آزادی فوری این خانواده دعوت کرده و نسبت به خشم ملت بحرین در قبال اصرار رژیم بر بازداشت آنها هشدار داد.

شایان ذکر است که رژیم آل خلیفه ۱۴ فوریه ۲۰۲۲ میلادی، بعد از بازداشت "سید رضی موسی علوی" و " سید جعفر موسی علوی"، "فضیله عبد الرسول را به مدت یک هفته بازداشت کرده بود.

آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در همین راستا بازداشت این بانوی بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه را محکوم کرده و در صفحه تویتر نوشته بود: سیاست جنون آمیز باید دست از ایجاد رعب و وحشت در میان زنان و دست یازی به کرامت آنها بردارد و از زندانی کردن بانو "فضیله عبد الرسول" منصرف شود.

از سوی دیگر هیئت بانوان ائتلاف انقلاب بحرین بازداشت سه تن از یک خانواده بحرینی را محکوم کرده و با از سرگیری سریال بازداشت زنان و شکنجه روانی و جسدی آنها مخالفت کرد و انسان‌های آزاده جهان را به اقدام فوری و عدم چشم پوشی بر این مسئله انسانی دعوت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha