جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گروه های جهادی

حوزه/ رئیس شورای جهادی بسیج طلاب قم از رسانه های جمعی خواست تا بیش از پیش نسبت به تبیین و تشریح دستاوردها و برکات فعالیت گروه های جهادی در سطح کشور اهتمام داشته باشند.

ابوالفضل خراسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با عنایت به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به خوبی درمی یابیم که در جهاد تبیین نباید نسبت به نقاط قوت و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عین توجه به نقاط ضعف و تلاش برای رفع آنها غافل شد.

وی با اشاره به این که یکی از رویش‌های مهم انقلاب اسلامی در دهه‌های اخیر، همین گروه‌های جهادی هستند که با روحیه بسیجی و مخلصانه در ابعاد و عرصه‌های مختلف، مشغول خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور می‌باشند، افزود: در حال حاضر نیز گروه‌های جهادی در اقصی نقاط کشور در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، اقتصادی و … مشغول به خدمت هستند و به برکت این فعالیت‌ها در بخش‌های زیادی شاهد کاهش محرومیت‌ها در سال‌های اخیر بوده ایم.

وی گفت: آن چه مهم است این که در راستای افزایش امید در جامعه، این فعالیت‌های مخلصانه و جهادی به نحو مطلوبی از طریق رسانه‌ها آن هم به شکلی هنرمندانه و مؤثر، انعکاس پیدا کند.

خراسانی همچنین با تأکید بر این که در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باید از توانمندی بالای گروه‌های جهادی به شکل مطلوب استفاده شود، افزود: حل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی نیازمند همراهی و همدلی همه مردم به ویژه گروه‌های جهادی است چرا که این کار به تنهایی از عهده دولت و حاکمیت برنمی آید، هر چند که مدیران دولتی می‌بایست بسترها و زیرساخت‌های لازم به منظور فعالیت گسترده و مؤثر گروه‌های مردمی و جهادگران بسیجی را فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha