یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: اگر جهاد تبیین حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبود، حقایق واقعه کربلا و مظلومیت و حقانیت امام حسین(ع) در کربلا می ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی صبح امروز در دیدار با روحانیون طرح هجرت و در جمع مردم شهید آباد شهرستان آوج اظهار داشت: تاکنون آن‌طور که لازم بوده نتوانستیم اهداف و مبانی انقلاب اسلامی را به جوانان منتقل کنیم، از این رو باید موضوع جهاد تبیین در کشور جدی گرفته شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور بازگو شود.

حجت الاسلام فغانی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مهم ایستادگی در برابر هجمه دشمنان، کار جهادی است و جهاد تبیین مهمترین راهکار خنثی کردن توطئه دشمنان در قبال تحریف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در عصر حاضر که امپراطوری رسانه‌های معاند هجمه های فراوانی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند، یک فریضه معرفی کرده‌اند و لذا همه ما باید تلاش کنیم تا این امر مهم برای مردم به ویژه جوانان تبیین و روشنگری گردد.

وی تصریح کرد: اقتدار امروز ایران به واسطه امنیتی است که انقلاب به ارمغان آورده و این اقتدار و امنیت با وحدت و همدلی و پیروی از ولایت فقیه بدست آمده و استمرار خواهد داشت.

حجت الاسلام فغانی عنوان کرد: جهاد تبیین در حرکت عظیم حضرت زینب کبری (س) و امام زین العابدین (ع) به اوج خود رسید و اگر جهاد تبیین از سوی این بزرگواران نبود حقایق واقعه‌ کربلا و مظلومیت و حقانیت امام حسین (ع) در کربلا می‌ماند و به گوش جهانیان نمی رسد.

اگر جهاد تبیین حضرت زینب(س) نبود، قیام عاشورا در کربلا باقی می‌ماند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha