شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1011978
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
خدری

حوره / مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تشکیل کارگروه جهاد تبیین در این استان، گفت: در راستای تأکید مکرر مقام معظم رهبری و توصیه اکید آیت‌الله اعرافی مبنی بر تحقق بخشی «جهاد تبیین» به‌ عنوان وظیفه عظیم روزگار ما در عرصه داخلی و بین‌المللی، کارگروه جهاد تبیین با حضور نماینده ولی فقیه و مسولین ارشد فرهنگی در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کارگروه جهاد تبیین در استان بوشهر صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز در حاشیه برگزاری اولین جلسه کارگروه جهاد تبیین در استان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر اظهار داشت: در راستای تأکید مکرر مقام معظم رهبری و توصیه اکید آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه مبنی بر تحقق بخشی «جهاد تبیین» به‌ عنوان وظیفه عظیم روزگار ما در عرصه داخلی و بین‌المللی، کارگروه جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام واالمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و مسولین ارشد فرهنگی در استان بوشهر تشکیل شد.

وی با اشاره به رویکردهای این کارگروه، خاطر نشان کرد: روایت صحیح تحولات سیاسی تاریخ اسلام و حوادث تاریخ انقلاب اسلامی، تلاش در جهت صیانت از تحریف وقایع و خنثی‌سازی شبهات، توطئه‌ها و جنگ روانی دشمنان خارجی و معاندان داخلی، تحلیل علل و زمینه پیدایش حوادث سیاسی و اجتماعی و پیامدهای آن‌ها از جمله رویکردهای این کارگروه است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تصریح کرد: استنتاج از حوادث تاریخ و الگوگیری و ارائه نقشه راه آینده برای نسل معاصر و آینده و نیز تبیین منظومه فکری و اندیشه‌های امامین انقلاب و مضامین بیانیه گام دوم انقلاب و روایتگری تحلیلی از دیگر رویکردهای کارگروه جهاد تبیین در بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha