دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید از آسیب های اجتماعی با توسل به معنویت و اخلاق دور شویم و آمادگی این را داشته باشیم که هجمه فرهنگی دشمن به ما رسوخ نکند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ حسین اشتری، امروز در مراسم دانش آموختگی فراگیران دوره ۹۷ آموزشگاه های علمی و تخصصی که بیش از ۴ هزار نفر از دانش آموختگان فعالیت خود را به طور رسمی در ناجا را آغاز کردند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: از کسانی که با تلاش خود توانستند این جوانان را براساس تعالیم الهی و دینی و انتظامی تربیت کنند، تشکر می‌کنم و شروع خدمت جدید این دانش آموختگان را تبریک می‌گویم.

سردار اشتری همچنین با گرامیداشت روز پاسدار و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب، گفت: ما باید تلاش کنیم در این لباس خدمتگزار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز ارتقای امنیت برعهده همه است، افزود: امنیت باعث رشد ارتقا در هر کشوری خواهد شد و هر کشوری اگر ثبات و امنیت داشته باشد می‌تواند پیشرفت کند.

سردار اشتری گفت: در سایه امنیت است که مراکز علمی، دانشگاه‌ها و مراکز اقتصادی می‌توانند فعالیت کنند و اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خدا را شاکریم که این وظیفه مهم برعهده ماست، افزود: شما همکاران من در ارتقای این امنیت نقش کلیدی دارید و از ارکان امنیت هستید.

سردار اشتری گفت: خدا را شاکریم که با وجود حوادث در کشورهای منطقه، جمهوری اسلامی ایران کشوری امن، با ثبات و دارای آسایش و آرامش است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امسال تاکید ما در حوزه برخورد با اخلالگران امنیت و نظم بود که با اقتدار و هوشمندی توانستیم با تدبیر این موضوع، امنیت را در سراسر کشور برقرار کنیم.

سردار اشتری گفت: برای حفظ این امنیت و آسایش مردم، همکاران ما جان خود را نثار کردند و ثابت کردند که برای این امنیت تا پایان جان ایستاده‌اند.

سردار اشتری از دانش آموختگان خواست تا آمادگی جسمانی و معنوی و روحیه ایثارگری خود را تا پایان خدمت و تا پایان عمر حفظ کنند و گفت: ما پلیس مقتدر، مهربان، متدین، عدالت محور و مردم‌دار هستیم، کسانی که به ما مراجعه می‌کنند باید با آنها با مهربانی صحبت کنیم، همانند شهدای عزیز و حاج قاسم سلیمانی که مرد اخلاق بودند.

سردار اشتری افزود: باید از آسیب های اجتماعی با توسل به معنویات و اخلاق دور شویم و آمادگی این را داشته باشیم که هجمه فرهنگی دشمن به ما رسوخ نکند.

گفتنی است در مراسم دانش آموختگی فراگیران دوره ۹۷ آموزشگاه‌های علمی تخصصی. ، جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و همچنین افسران نمونه و کادر مورد قدردانی قرار گرفتند.

در پایان مراسم یگان های نمونه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha