جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید مدافع وطن

حوزه / جمعی از خواهران جهادی  شهید حججی حوزه علمیه خواهران بویین زهرا با خانواده شهید مدافع وطن شهید مهدی محرم  دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم چگینی، مسئول گروه جهادی شهید حججی حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا، صبح امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع وطن شهید مهدی محرم در شهرک آراسنج بویین زهرا، گفت: خداوند بخواهد کسی را گرامی و بزرگ بدارد به او چنان مقام و شایستگی می‌دهد که انتخاب شده خدا می‌شود و او را شهید می‌کند.

مسئول گروه جهادی شهید حججی حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

وی ادامه داد: شهیدان در راه تعالی انقلاب و حفظ و حمایت از حریم اسلام و میهن اسلامی جان شیرین را در طبق اخلاص نهاده و شربت شهادت را نوشیدند.

مسئول گروه جهادی شهید حججی حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: تربیت فرزندان صالح، با ایمان و با اخلاق ریشه در سبک زندگی پدر و مادر دارد

خانم چگینی بیان کرد: والدین شهدا با الگو قرار دادن آموزه‌های دینی توانستند فرزندانی تربیت کنند تا تداوم بخش جهاد فی سبیل الله باشند.

مسئول گروه جهادی خواهران شهید حججی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: شهید محرمی در طول زندگی ۱۹ ساله خود شهیدانه زندگی کرده بود که خداوند مدال شهادت به او عنایت کرد.

یادآوری می‌شود در سوم آذر سال ۱۴۰۰ شهید مهدی محرم در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان در منطقه بسطام کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 دیدار گروه جهادی خواهران شهید حججی با خانواده شهید مدافع وطن

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha