چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 1011159
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
ط

نخستین اجلاسیه مجمع بسیجیان دارالمومنین کاشان با حضور نماینده ولی فقیه، روحانیون و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نخستین اجلاسیه مجمع بسیجیان دارالمومنین کاشان، چهارشنبه ۱۱ اسفند۱۴۰۰ با حضور معاون فرهنگ کار و تولید سازمان بسیج کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در کانون جوانه های کاشان برگزار شد .

سرهنگ کریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این مراسم با تبریک عید مبعث، به حمله روسیه به اوکراین اشاره کرد و گفت : متاسفانه بعضی از عوامل غرب زده داخلی پیرامون این اتفاق راه انحراف را در پیش گرفته اند .

وی، تصریح کرد : بر اساس جهاد تبیین باید در عرصه های مختلف جامعه با روشنگری به رسالت انقلابی، جهادی و بسیجی در جلوگیری از نفوذ، تحریف و انحرافات به خوبی عمل شود.

حمید تفویضی، مسئول اجلاسیه مجمع بسیجیان کاشان نیز ضمن تبریک عید مبعث، با ارائه گزارشی از فعالیت ها، اظهار داشت: براساس رهنمود مقام معظم رهبری، خدمت به مردم بزرگترین مبارزه با آمریکا است.

وی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری طی سالیان گذشته تمام تلاش خود را در جذب اعتماد مردم به مدیریت اجرایی و حاکمیت کشور بکار گرفته است، گفت : نگاه بسیج خدمت کردن واقعی به مردم و مردم را به عنوان ولی نعمت خود دانستن می باشد.

مسئول اجلاسیه مجمع بسیجیان کاشان به دستاوردهای مرکز اندیشه راهبردی بسیج کاشان طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مرکز در هفت کارگروه و ۱۲۳ جلسه فعالیت های چشمگیری را در زمینه های رفع آسیب های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، کارگری، دینی، قرآنی، فضای مجازی، رسانه ای، خانوادگی و ...انجام داده است.

وی، ایجاد سامانه فدک با پشتیبانی دادستان عمومی و انقلاب کاشان را از دستاورد های کارگروه رسانه ای مرکز اندیشه راهبردی بسیج کاشان دانست و گفت: با راه اندازی این سامانه، فضای مجازی شهرستان کاشان مدیریت می شود.

تفویضی تصریح کر : بالا بردن سواد رسانه ای ائمه جماعات مساجد با برگزاری دورهای آموزشی از دیگر دستاورد های کارگروه رسانه ای مرکز اندیشه راهبردی بسیج کاشان است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه سبک پوشش های اسلامی در نمایشگاه ها، ساخت دستگاه هوشمند اکسیژن ساز توسط بسیج مهندسین با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای شهید رجایی، تشکیل حقوق یارهای بسیج به منظور رفع موانع دعاوی طولانی در محاکم حقوقی و قضایی، بررسی روند ایجاد گرم خانه به منظور کاهش بزه های اجتماعی، بررسی راهکارهای استفاده بهیه از منابع آبی و رفع مشکل معتادان متجاهر از دیگر اقدامات گروه های مرکز اندیشه راهبردی بسیج کاشان می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha