جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: امروز مردم از مسئولان خدمت و تلاش برای رفع مشکلات را خواستارند و مسئولان در هر جایگاهی که حضور دارند، باید بدانند که خدمتگزاری به ملت و مردم در نزد خداوند اجر فراوانی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان آوج که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولی نعمتان نظام و مسئولان هستند و در این برهه حساس که هجمه زیادی علیه جمهوری اسلامی وجود دارد، مسئولان باید خدمتگزار صادق مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان فرصتی که خداوند برای خدمتگزاری به ما عطا کرده باشیم، گفت: تکریم ارباب رجوع در بین مسئولان شهرستان باید هدف اصلی باشد و همه با احساس وظیفه و مسئولیت، پاسخگوی مراجعین و مردم باشیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا یادآور شد: امروز مردم از مسئولان خدمت و تلاش برای رفع مشکلات را خواستارند و مسئولان در هر جایگاهی که حضور دارند، باید بدانند که خدمتگزاری به ملت و مردم در نزد خداوند اجر فراوانی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه مطالبه رهبری از مسئولان، خدمت بی‌منت به مردم و رسیدگی به حال ضعفا و محرومان است، گفت: مسئولان باید بیش‌ از پیش منویات رهبر معظم انقلاب را به عنوان اولویت جدی در تمام برنامه‌های خود قرار دهند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان آوج نیز در این مراسم اظهار داشت: آنچه امروز برای مردم اهمیت دارد، این است که بتوانیم در خدمت ملت بصیر و همیشه در صحنه باشیم، چرا که با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، مردم بازهم در صحنه حضور دارند و اجازه دخالت به کشورهای بیگانه را نخواهند داد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در عملیات‌های مختلف حضور پیدا کردند و مسئولانی که امروز در جایگاه و پست‌های مدیریتی قرار دارند، باید امانت‌دار خوبی برای این مسئولیت خطیر باشند.

در پایان این مراسم مسئولین شهرستان آوج با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

انتظار مردم از مسئولان، خدمت و تلاش برای رفع مشکلات است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha