چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: ایران اسلامی در طول ۴۳ سال اخیر با محاصره و تحریم دشمنان مواجه بوده و همه دستاوردها و خدمات انجام شده در این شرایط بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، در همایش بصیرتی ناظرین امین که به همت شورای نگهبان شهرستان مریوان برگزار شد، اظهار داشت: حضور بنده در مریوان بنا به خواسته جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی ـ سیاسی این شهرستان می‌باشد.

وی در اشاره به شخصیت والای پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) به بازگویی آیه ۱۲۸ سوره توبه؛ لَقَدْ جَاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَحِیمٌ پرداخت و گفت: خداوند فرموده همانا رسولی از جنس شما برای هدایت شما آمد که فقر و پریشانی و جهل و فلاکت شما بر او سخت می‌آید و بر آسایش و نجات شما بسیار حریص و به مؤمنان رئوف و مهربان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه رسول اکرم(ص) یک معلم، مبلغ و شخصیت تاثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: حضرت محمد(ص) زمانی‌ مبعوث شد که آن زمان در سیاهی، تاریکی،‌ جهل و نادانی محض بود و خداوند ایشان را برای اصلاح جامعه انتخاب و منشا تحول شد؛ ما هم باید راه پیامبر را طی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه کسانی که دل در گرو نظام داشته، باید دلسوز انقلاب باشند، افزود: بهترین کار دوست‌ داشتن انسان‌های اطراف است همان‌گونه که پیامبر(ص) عاشق مردم بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با یادآوری اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اصلاح‌طلب و اصولگرا در کشور نداشته و افراد یا انقلابی و یا ضدانقلاب هستند، عنوان کرد: معظم‌له فرموده هر کسی که در شب قدر قرآن روی سر بگیرد، حزب‌الهی است بنابراین همه ما نیز وسعت دید داشته و در بیان طرح مشکلات گزینشی عمل نکنیم.

وی با ذکر اینکه کشور متعلق به همه مردم است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته همواره در محاصره و تحریم دشمنان بوده اما در این مدت زیرساخت، امکانات و خدمات زیادی به برکت انقلاب اسلامی برای مردم فراهم شده که باید تبیین و بازگو شود، کم‌کاری‌هایی هم که در کشور وجود داشته باید افراد خودشان پاسخ‌گو باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون در دنیایی زندگی‌ می‌کنیم که در برخی‌ از کشورها که ادعای تمدن داشته، تبعیض و ستم زیاد است، یادآور شد: هر گونه تبعیض و جنگ محکوم است؛ آمریکا در جنگ اخیر بر ادامه تحریم‌های روسیه و حمایت نظامی از اوکراین تاکید داشته اما غرب و آمریکا در رابطه با یمن و لبنان سکوت پیشه کرده‌ است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه در جهاد تببین هدف و توطئه‌های دشمنان را بازگو کنیم، ابراز کرد: امیدواریم همه ما خدمتگزاران خوبی برای نظام و مردم باشیم و مسئولان نیز تلاش کنند که مشکلات کشور حل شود، ممکن است برخی‌ها نسبت به وضعیت گله‌ مندی‌هایی داشته باشند اما دشمن‌ شناس و زمان‌شناس باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha