شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ جواد نقوی

حوزه/ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در حوزه علمیه جامعه عروة الوثقی پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به مناسبت مبعث پیامبر اکرم محفل انس با قرآن کریم در مسجد بیت العتیق حوزه علمیه جامعه عروة الوثقی لاهور پاکستان برگزار شد که در آن قاریان معروف بین المللی مصری محمد کامل، احمد مصطفی الجندی، محمود کمال النجار، محمود حسین عاشور، صالح علی حسن، محمد ابراهیم کاسی، و از کشور پاکستان حجت‌الاسلام والمسلمین سکندر سلطانی، حجت الاسلام والمسلمین جواد باهنر و سید خالد حمید کاظمی شرکت کردند.

قاریان با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید دل های شرکت کنندگان را نورانی کردند.

در این محفل حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه جامعه عروة الوثقی و رئیس تحریک بیداری امت مصطفی، مولوی عاصم مخدوم رئیس هیئت علمای بین المذاهب پاکستان، پیر برهان الدین عثمانی دبیر کل شورای هماهنگی علما و مشایخ پاکستان و سهیل رضا قادری مسئول روابط ادیان منهاج القرآن پاکستان نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی در این مراسم راز موفقیت انسان را التزام به قرآن دانست و اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت است، اما متأسفانه انسانها از این کتاب بهره ای نبردند، به جای هدایت، قرآن را در جلد پیچیدیم و برای تزیین در کمدها گذاشتیم. راه حل همه مشکلات انسان، در قرآن موجود می باشد که باید از آن بهره برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha