دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برهان باقری

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: تبعیت دستگاه های اجرایی از رهبر معظم انقلاب مشکلات را حل کرده و کشور را از نظر اقتصادی نیز قدرتمند می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، حجت الاسلام برهان باقری، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد، گفت: ولایتمداران در برابر تورم و گرانی مقاومت نموده و برای حل آنها راهکار پیدا می کنند، همانگونه که سپاه پاسداران در سالهای گذشته خود را از نظر تجهیزات قدرتمند کرده است.

وی ادامه داد: امام راحل هدف از انقلاب را زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) عنوان کردند و رهبر معظم انقلاب نیز این هدف را در پنج مرحله ترسیم کردند که مرحله نهایی آن بوجود آوردن تمدن نوین اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: ما به برکت انقلاب اسلامی بزرگترین تمدن بشریت را با وجود امام زمان (عج) بوجود خواهیم آورد اما این تمدن سازی نیاز به سختی و افراد ولایتمدار دارد که در مسیر لازم حرکت کنند و زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم نمایند.

وی افزود: سپاه پاسداران از دل نیروهای بسیج و مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و وطن برآمد و در طول این سالها با مقاوت در برابر دشمن توانست خود را به تجهیزات مدرن مجهز کند تا دشمن جرات حمله به کشور را نداشته باشد.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: سپاهیان ایران واهمه ای از قدرتهای جهانی ندارند؛ از دل این سپاه حاج قاسم سلیمانی پرورش یافت و فضایی که در سپاه بود حاج قاسم را به چنین جایگاهی رساند.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن ماه شعبان و سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) گفت: امام راحل این روز را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کردند و چه افتخاری بالاتر از این برای پاسداران است که روز اسوه مقاومت و ایستادگی ، شجاعت و شهادت طلبی در راه خدا، به عنوان روز پاسدار تعیین شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) افزود: رسالت پاسداران تبعیت از سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) است و یکی از شاهکارهای امام راحل تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و اگر سپاه ایجاد نمی‌شد، این انقلاب در همان ابتدا از بین می رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha