شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه رودسر

حوزه/ امام جمعه رودسر گفت: اقتدار، رفاه و آسایش امروز و فردا به برکت پاسداری پاسداران و جانبازان این انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه شهرستان رودسر امروز در خطبه عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با دعوت مردم به تقوای الهی، اظهار داشت: امیرالمومنین(ع) در خبطه همام بیش از صد، صفت برای انسان متقی ذکر کرده‌اند که در نهایت همام از دنیا رفت و تحمل این را نداشت که صفات واقعی متقین چگونه است.

وی افزود: گناه خط قرمز دین اسلام است، همان طور که از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی رد شویم، جریمه خواهیم شد، اگر گناهی مرتکب شویم، قطعاً از طرف خداوند جریمه خواهیم شد.

امام جمعه رودسر با تقدیر از کمیته امداد امام خمینی(ره) که روزهای آخر هر سال با برپایی چادر به فکر نیازمندان است، گفت: این کار خوب کمیته امداد نشان از این دارد که این نهاد به فکر نیازمندان است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و روز پاسدار و روز جانباز، اظهار داشت: اقتدار، رفاه و آسایش امروز و فردا به برکت پاسداری پاسداران و جانبازان این انقلاب است.

وی با بیان اینکه اگر امروز دشمن نمی‌تواند علیه این ملت و انقلاب کاری انجام دهد، بخاطر جانفشانی پاسداران و اقتدار انقلاب است، مطرح کرد: با نشان دادن شهر موشکی، در دل دشمن هراس به وجود آمده است و اگر لازم باشد در فرصت مناسب از آنها بر علیه دشمنان نیز استفاده خواهد شد و لذا دست تک تک پاسداران را می‌بوسم و بر این بوسه خود افتخار می‌کنم.

خطیب جمعه شهرستان رودسر افزود: بعضی از آقایان برای مذاکره برجام ۲ و صحبت در رابطه با موشک‌های کشور دست و پا می‌زدند اما در نهایت درایت و دوراندیشی رهبر انقلاب اسلامی نقشه شوم دشمنان خنثی شد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به موضوع جنگ روسیه و اوکراین که در رأس اخبار قرار گرفته است، گفت: بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در روز مبعث که فرمودند، "ما با جنگ و کشته شدن مردم و تخریب زیرساخت یک ملت مخالف و طرفدار توقف جنگ هستیم و سیاست دوگانه‌ای نیز نداریم" سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران است و لذا لازم است تا ریشه بحران‌ها را شناخت.

وی با تاکید بر اینکه اوکراین قربانی بحران سازی آمریکا است، عنوان کرد: امام(ره) بسیار زیبا فرمودند که "آمریکا شیطان بزرگ است"، چرا که در هر کجای دنیا بحرانی باشد، پای آمریکا در میان است.

امام جمعه رودسر ادامه داد: روزی ادعا کردند که ایران ورزش را سیاسی می‌کند، اما امروز خودشان ورزش روسیه را سیاسی کردند و دنیا مدافع حقوق بشر برای اوکراین شده، در حالی که چندین سال است که مردم مظلوم فلسطین و یمن زیر ظلم قرار دارد، اما صدای حقوق بشری در نمی‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha