دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر دستگیری از نیازمندان در ایام پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: شعبان ماه عزیز و محبوب پروردگار و فرصتی مغتنم برای توبه و انابه به درگاه خداوند خواهد بود که امید می رود همه با بهره گیری از ظرفیت معنوی این ماه عزیز در راستای خودسازی نفس خود تلاش کنیم.

وی بر برگزاری اعیاد شعبانیه به صورت جشن های مردمی و خودجوش با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا تاکید کرد.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر دستگیری از نیازمندان در ایام پایانی سال، خاطر نشان کرد: کسانی که تمکن مالی دارند در ایام پایانی سال شادی را به خانه نیازمندان هدیه کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در راستای کمک به همنوعان باید افراد نیازمند شناسایی شوند، گفت: با حفظ حرمت افراد باید از نیازمندان دستگیری و حمایت کرد.

وی در ادامه حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست را یادآور شد و گفت:با توجه به نزدیک شدن به ایام درختکاری باید تلاش کنیم درختان مثمر با هدف زیبایی شهرها و برخورداری از مزایای آن برای افراد جامعه،غرس شود.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به ایجاد و تشکیل قرارگاه تولید و پشتیبانی در شهرستان خاطر نشان کرد: قرارگاه با همت بلند خود سرمایه گذاران را حمایت می کند تا در کمترین زمان ممکن سرمایه خود را به تولید و اشتغال برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha