دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / حوزه علمیه فاطمیه خواهران قزوین با انتشار بیانیه ای جنایت حمله تروریستی به مسجد شیعیان پیشاور پاکستان را محکوم و با مردم این کشور ابراز همدری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حوزه علمیه خواهران استان قزوین در پی حمله تروریستی و ناجوانمردانه به مسجد پیشاور پاکستان، این حرکت وحشیانه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ،

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد/ محمد آیه ۷»

جنایت وحشیانه حمله به مسجد شیعیان پیشاور و به شهادت رساندن تعدادی از نمازگزاران مظلوم، داغ سنگینی بر دل مسلمانان جهان نهاد.

دشمن بداند با نشانه گرفتن خون مظلوم مسلمانان، نمیتواند بین آنها تفرقه اندازد تا زمانی که زیر سایه پیامبر مهربانی ها همه مسلمان ها متحد هستند.

ما بسیجیان، طلاب و اساتید حوزه علمیه فاطمیه(س) استان قزوین ضمن تسلیت به خانواده های داغدار که عزیزانشان به شهادت رسیدند، این حرکت ناجوانمردانه را محکوم کرده و از دولت محترم پاکستان خواستاریم تا در مقابل این ظلم بزرگ سکوت نکرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

در پایان با درود به روان پاک همۀ شهدای گرانقدر امت اسلام و شهدای این جنایت تروریستی، طلب علو درجات برای شهدای این حادثه و سلامتی مصدومان را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) استان قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha