دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1011764
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ داعش فرزند خوانده دولت تروریست پرور آمریکا، می رفت تا امنیت مردم دنیا، خصوصا خاورمیانه را از بین ببرد و دیدیم، هیمنه آن به دست «سردار دلها»، برای همیشه نابود و تفاله های بزدل به جا مانده از آنها «جمعه خونین پیشاور» را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در یادداشتی، در پی جنایت تروریستی مسجد پیشاور پاکستان با عنوان «جمعه خونین پیشاور» آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ»

جنایات تروریستی و به خاک و خون کشیدن اجتماعات دینی و مذهبی مسلمانان در کشورهای اسلامی، اوج ذلت و شکست همان تفکری است که تفرقه و کشتار بی گناهان را بهترین فرصت برای پیاده نمودن اهداف سلطه جویی خود می داند.

انفجار دلخراش مسجد در پیشاور پاکستان در حقیقت در ادامه همان جنایاتی است که پیشقراولان وحدت اسلامی، ازجمله ماموستا سید محمد شیخ الاسلام روحانی برجسته اهل سنت کردستان و مولوی شهید مصطفی جنگی زهی از علمای فرهیخته و استکبار ستیز استان سیستان و بلوچستان را نشانه رفت که به خیال خام خود و اربابان استعمارگر و نظام سلطه، از آب گل آلود ماهی مقصود را صید کنند.

آمریکای جنایتکار پس از ناکامی و شکست در سوریه، عراق و فرار از افغانستان، با تقویت همه جانبه و تنفس مصنوعی به تروریست های در کشورهای مسلمان، بدنبال نا امن جلوه دادن اوضاع منطقه بعد از خروج یا در حقیقت فرار خفت بار خود می باشد.

امروزه بر تمامی آزادگان دنیا و اهل انصاف روشن و مبرهن است که فاجعه دردناکی که امروز در نماز جمعه مسجد (کوچا ریسالدار) به وقوع پیوست، و شهادت ومجروح شدن تعداد زیادی از نمازگزاران بی گناه را در پی داشت، طراحی شده در اتاق های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی رقم می خورد.

داعش فرزند خوانده دولت تروریست پرور آمریکا که می رفت تا امنیت مردم دنیا، خصوصا خاورمیانه را از بین ببرد و دیدیم، هیمنه اُختاپوسی او بدست سردار دلها، برای همیشه نابود و تفاله های بزدل بجا مانده از آنها، «جمعه خونین پیشاور» را رقم زدند.

حملات خشونت بار و وحشیانه گروه‌های افراطی و سنگدل، هیچگاه نخواهد توانست انسجام، برادی و وحدت اسلامی بین مسلمانان را مورد خدشه قرار دهد، گرچه این حرکات کور تروریستی، بر عزم و اراده جهان اسلام در مقابل جبهه استکبار خواهد افزود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha