پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اقدام تروریستی در نماز جمعه پیشاور پاکستان

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی در نماز جمعه پیشاور پاکستان، بر لزوم اتخاذ تدابیر قاطعانه توسط دولت و دستگاه‌های امنیتی پاکستان برای جلوگیری از تکرار اینگونه حواث خونبار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی در نماز جمعه پیشاور پاکستان، بر لزوم اتخاذ تدابیر قاطعانه توسط دولت و دستگاه‌های امنیتی پاکستان برای جلوگیری از تکرار اینگونه حواث خونبار تاکید کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

در اولین جمعه از ماه شعبان المعظم، ماه پیامبراعظم(ص)، نماز جمعه مسجد کوچا رسالدار شهر پیشاور، رنگ خون گرفت و دل‌های مسلمانان را داغدار کرد.

این بار نیز مسلمانان مظلوم و پیروان اهل بیت پیامبر اعظم(ع)، هدف خشم و کینه مزدورانی قرار گرفتند که به نیابت از اربابان صهیونیست و آمریکایی خود، وحدت ملت مسلمان و برادر پاکستان را نشانه رفته‌اند و قصد دارند با این گونه عملیات کور و خشونت‌بار، شعله‌های آتش تفرقه را بیش از پیش برافروزند.

قطعا مردم فهیم و هوشیار پاکستان از همه اقوام و مذاهب با درک صحیح از توطئه‌های نفاق افکنانه مزدوران استکبار، نقشه‌های شوم آنان را خنثی خواهند ساخت.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایران اسلامی، ضمن محکومیت شدید این جنایت انسانی با ملت بزرگ پاکستان و خصوصا خانواده‌های شهدای مظلوم و مجروحین حادثه نماز جمعه مسجد کوچا رسالدار اظهار همدردی می‌کند و از دولت و دستگاه‌های امنیتی پاکستان می‌خواهد با اتخاذ تدابیر قاطعانه از تکرار این گونه حوادث خونبار جلوگیری کنند.

به ارواح پاک شهیدان نماز جمعه خونین مسجد کوچارسالدار درود می‌فرستیم و برای مجروحان این حادثه غمبار شفای عاجل، صبر و اجر را آرزو می‌کنیم.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha