یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در مسجد پیشاور پاکستان، خواستار برخورد جدی با عاملان این عملیات تروریستی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در مسجد پیشاور پاکستان، خواستار برخورد جدی با عاملان این عملیات تروریستی شد.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیهِ سُلْطاناً فَلا یسْرِفْ فِی الْقَتْلِ»

متاسفانه خبر دار شدیم که در شهر پیشاور کشور پاکستان در یکی از مساجد برادران مسلمان اهل تشیع، حمله تروریستی و انتحاری صورت گرفته و متأسفانه جمعی از نمازگزاران عزیز، مظلومانه به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند.

ضمن عرض تسلیت این حادثه ناگوار اعلام می‌داریم، این سلسله عملیات‌ها که ریشه در نظام سلطه و دست بیگانگان و دشمنان دین دارد و هر از چند گاهی به قصد ایجاد تفرقه، اختلاف، ایجاد آشوب و شعله‌ور نمودن آتش جنگ، در میان امت اسلامی به این نوع عملیات وقیحانه و ناجوانمردانه دست می‌زنند، غافل از اینکه مسلمانان جهان اسلام اعم از اهل سنت و اهل تشیع، دیگر فریب این نوع ترفندها را نخواهند خورد و با دیدن این عملیات‌های انتحاری بیش از بیش متحد شده و همانند بنیانی مرصوص در مقابل دشمنان آشکار و پنهان، ایستادگی خواهند نمود.

اینجانب از طرف خود و روحانیون محترم و جامعه اهل سنت کرمانشاه این حادثه ناگوار و ناحق را محکوم نموده و از امت اسلامی و سردمداران کشور پاکستان خواهان برخورد جدی با عاملان این عملیات تروریستی هستیم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

جمعه ۱۳اسفند ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha