یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علیرضا پولاد

حوزه / مدیر ستاد فهمای استان بوشهر گفت: اسامی بیست نفر از منتخبین پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان در استان بوشهر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مسابقات قرآنی مدهامّتان، یکی از برنامه‌های رویداد ملی فهما است که در سال ۱۴۰۰ در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

مدیر ستاد فهما استان بوشهر افزود: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان با حضور فعالین در این حوزه برگزار شد و پس از داوری‌های انجام شده اسامی نفرات برگزیده که دارای امتیاز ۷۵ به بالا بودند به عنوان برگزیدگان در این دوره از مسابقات اعلام شدند.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های اذان، مکبّری، قرائت نماز، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی برگزار شد که ۲۰ نفر از فعالان قرآنی کانون‌های مساجد استان بوشهر معرفی شدند.

پولاد با اشاره به اسامی نفرات برتر پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، بیان کرد: در رشته اذان در رده سنی بالای ۱۶ سال روح الله زارع از کانون سیدالشهداء از ریگدان موفق به کسب رتبه اول شده است.

وی همچنین افزود: محمد طه کاظمی در رشته اذان زیر ۱۶ سال رتبه اول از کانون سیدالشهداء شهر ریگدان و حسین حسین پور از کانون شهدای لیلک در رده زیر ۱۶ سال موفق به کسب رتبه دوم در رشته اذان شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: در رشته حفظ کل میلاد میگلی از کانون امام محمد باقر(ع) بوشهر حائز رتبه اول و امین خضری از کانون غدیر باغک شمالی موفق به کسب رتبه دوم در این رشته شده است، همچنین زینب احمدی در رشته حفظ کل خواهران از کانون شهدای عالی چنگی موفق به کسب رتبه اول شدند.

وی گفت: در رشته تحقیق محمد اسدی سریاب از کانون شاه خراسان موفق به کسب رتبه اول و زینب صدری از کانون شهدای گمنام شهرستان جم حائز مقام اول در این رشته شده‌اند، همچنین در رشته ترتیل امیر بوعذار در رده سنی بالای ۱۶ سال از کانون شاه خراسان و مهدی زنده بودی در رده سنی زیر ۱۶ سال از کانون الغدیر هردو موفق به کسب رتبه اول شدند.

مدیر ستاد فهمای استان بوشهر اظهار داشت: در رشته قرائت تقلیدی نیز ابوالفضل عدالتخواه از کانون سید الشهداء، سید محمد صادق هاشمی از کانون نینوا، نیما حیدریان از کانون موعود دشتی به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شده اند.

وی همچنین گفت: در رشته مکبری مهدی سعادتمند از کانون شاه خراسان دارای مقام اول، سبحان سماواتی از کانون حجت تنگستان حائز رتبه دوم و سید محمد جواد موسوی از کانون مرصاد، فرزاد شریفی از کانون موعود چغادک و محمدرضا آذربخش از کانون حجت هرسه دارای مقام سوم در رشته مکبری شدند.

پولاد در پایان گفت: در بخش نماز خواهران نیز دنیا خزاعی رتبه اول و مبینا فتحی مقام دوم این رشته را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha