جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست

رئیس اداره تبلیعات اسلامی شهرستان کهگیلویه در نشستی با شورای هیات مذهبی و کانون ها و موسسات قرانی و فعالین فرهنگی تبلیغی اظهار کرد:«جهاد تبیین» جهاد فکری، فرهنگی و تبلیغاتی در دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویر احمد، حجت‌الاسلام مجید بهادری رئیس اداره تبلیعات اسلامی شهرستان کهگیلویه عصر چهارشنبه در نشستی با موضوع «جهاد تبیین» با حضور امام جمعه دهدشت، شورای هیئات مذهبی و کانون ها و موسسات قرآنی و فعالین فرهنگی تبلیغی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: دشمنان سال‌هاست به شکل هدفمند، اقدام به تحریف، تحقیر و تخریب باورها و اعتقادات انقلابی و اصیل ما می‌کنند و کار آنها هم با روش‌های کاملا علمی انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: «جهاد تبیین» جهاد فکری، فرهنگی و تبلیغاتی در دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب است و باید در این زمینه حقایقی را برای مردم روشن کنیم.

وی، اولویت در جهاد تبیین را روشنگری و تببین اصول و مبانی انقلاب، تشریح فعالیت‌ها، پیشرفت‌ها و عملکرد ۴۳ سال انقلاب اسلامی دانست و گفت: نباید در بحث جهاد تبیین فقط به فضای مجازی اکتفا کرد، هر چند که نباید از فضای مجازی غافل شویم چرا که امروز فضای مجازی، فضای شکل دادن به ذهن و باور است.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: از هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انتظار می‌رود که میزگرد، سخنرانی، تولید نشریه و جلسات متعددی با قاطبه مردم و جوانان داشته باشند.

بهادری همه آحاد جامعه، صاحب نظران، مبلغین، فرهنگیان، صاحبان قلم و نفوذ را دعوت به تشریح و تببین آرمان‌های انقلابی اسلامی کردند.

با خلاقیت جوان‌های توانمند و جریان رسانه‌ای دشمن را شکست می دهیم.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه شهرستان کهگیلویه هم در این نشست اظهار داشت: مسئله جهاد تبیین ابعاد مختلف و متعددی دارد که لازم است همه آحاد جامعه نسبت به آن حساسیت داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند جهاد تبیین قطعی و فوری است، افزود: یکی از مهمترین اهداف و دستور کار دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کنار گذاشتن جنگ سخت و روی آوردن به جنگ نرم و ناتوان جلوه دادن ارکان نظام است.

حجت الاسلام وحدانی با بیان اینکه در سال‌های اخیر با استفاده از فضای مجازی یا همان جنگ نرم که در اختیار خودشان بوده، این فضا را تبلیغ، تشویق و تبیین و مدیریت کردند، افزود: این جلسه توجیهی برگزار شده تا بتوانیم به کمک شما مسئولین فرهنگی و مذهبی، راهکارهای جهاد تبیین را به صورت کلی و مهم در جامعه منتشر و بررسی کرده و ابعاد مختلف این جهاد تبیین را چگونه باید تمام شده انجام داد که به وسیله آن راهکارها بتوانیم این جهاد را به سرانجام برسانیم.

وی، استفاده از ظرفیت ائمه جماعات، جوانان فرهنگیان، مساجدها و هیات های مذهبی و استفاده از جریان رسانه و ظرفیت رسانه‌ای و فضای مجازی را برای این مهم ضروری دانست و گفت: اگر همه ما این کار را انجام بدهیم و پای کار باشیم مثل همه ابعاد دیگر (اقتصادی، سیاسی و...) دشمن را شکست خواهیم داد، به شرط اینکه از ظرفیت و توانایی‌های بسیار خوبی که همه افراد جامعه ما دارند استفاده کنیم.

امام جمعه دهدشت در پایان با دعوت از رسانه ها و تبلیغ دستاوردهای کشور و انقلاب، گفت: دشمن پیشرفت های نظام و انقلاب را نمی تواند تحمل کند، چرا که جمهوری اسلامی از نگاه به آن مانند خورشید روشن است، ولی دشمن با تلاش فضا را مسدود می‌کند، اما با خلاقیت جوان‌های توانمند و جریان رسانه‌ای آنها را شکست خواهیم داد و در قله‌های عزت و افتخار قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha