چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
پیام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در پیامی اعیاد پیش رو در ماه شعبان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم اباد، حجت الاسلام والسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی اعیاد پیش رو در ماه شعبان را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان المعظم، ماه منسوب به پیامبر گرامی اسلام (ص)، فرصتی ارزنده برای تزکیه نفس و عبودیت بیش‌تر به درگاه پروردگار است و روزهای این ماه، فراهم آورنده نورانیتی مضاعف در زندگی شخصی و اجتماعی مومنان و شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و منشاء برکات وافر برای جامعه اسلامی است.

حضرت امام حسین(ع) به عنوان حجت خداوند متعال و انسان کامل و نماد پاسداری از اسلام و قرآن در دوران تاریک ظلم و نفاق، الگوی نیکویی برای پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی که با رشادت‌هایشان، پنجه در پنجه زورگویان عالم انداخته و در دفاع مقدس نهال انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری نمودند، هستند.

در شرایط امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان طلایه‌داران مقاومت و مواجهه با دشمنان در عرصه‌های سخت و نرم، ماموریت دشواری را عهده دار شده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنیان مرصوص و مستحکمی است که ستارگان درخشانی بر تارک آن می‌درخشد و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جنس همین ستارگانی است که در مکتب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشد یافته و به اعلی درجه عبودیت یعنی شهادت نائل گشته‌اند، و باید یاد و مکتب این شهید پیش روی پاسداران عزیز باشد.

بدیهی است که نه تنها در سوم و چهارم شعبان المعظم بلکه در همه ایام باید یاد و خاطر تربیت یافتگان مکتب عاشورا، اعم از شهدا، جانبازان و پاسداران مسیر حق را گرامی داشت.

اینک که با عنایات قادر متعال توفیق درک دیگر بار این ماه عزیز را یافته‌ایم، اینجانب با گرامیداشت اعیاد مبارک شعبانیه، فرارسیدن سوم شعبان، زاد روز با سعادت سید شهیدان و رهبر آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، چهارم شعبان میلاد قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و همچنین پنجم شعبان زاد روز باسعادت حضرت امام زین العابدین (ع) را به امت اسلامی، مردم متدین و انقلابی استان، بویژه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و جانبازان عزیز استان لرستان و خانواده‌های شهدای پاسداران انقلاب اسلامی و جانبازان تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم عنایات خاصه‌اش را شامل این مردم، خصوصا ایثارگران سرافراز نماید.

سید احمد رضا شاهرخی

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha