سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1012272
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان به مناسبت سالروز میلاد حضرت عباس(ع) با حضور در منزل دو تن از جانبازان ۷۰درصد، سلام مقام معظم رهبری را به آنها ابلاغ و از مجاهدت‌های این جانبازان سرافراز تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز به مناسبت سالروز میلاد حضرت عباس(ع) با حضور در منزل دو تن از جانبازان ۷۰درصد، سلام مقام معظم رهبری را به آنها ابلاغ و از مجاهدت‌های این جانبازان سرافراز تقدیر کرد.

امام جمعه همدان در این دیدارها، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: آنچه امروز با دیدن شرایط اوکراین انسان به آن می‌اندیشد، ایستادگی و ایثارگری مردم ایران اسلامی و جوانانی است که هشت سال با دستان خالی در برابر مستکبران عالم با تمام توان مقاومت کردند.

وی با تاکید بر اینکه ارادت به جانبازان و تکریم آنان باید همواره به عنوان یک اصل ثابت در نظام جمهوری اسلامی باقی بماند، گفت: جانبازان به عنوان شهدای زنده در بین ما حضور دارند و لذا در مسیر تحقق جهاد تبیین و اینکه وقایع و حقیقت‌های کشور به درستی بیان شود، جانبازان عزیز نقش به سزایی بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی همچنین با تقدیر از همراهی‌های همسران جانبازان، خاطر نشان کرد: فرزندان جانبازان باید به این‌که فرزند فردی هستند که سلامت و جوانی خود را برای آرمان‌های بلند الهی و تحقق و آسایش در کشور فدا کرد، افتخار کنند.

گفتنی است سردار فرجی، مدیر کل بنیاد شهید استان و مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان در این دیدار ها، نماینده ولی فقیه در استان همدان را همراهی می‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha