جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت‌الاسلام محسن اکبری شاهرودی

حوزه/ مسئول ستاد بزرگداشت رحلت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی به تشریح برنامه‌های چهلمین روز درگذشت ایشان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محسن اکبری شاهرودی بعدازظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت چهلمین روز درگذشت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، اظهار داشت: در ۴۰ روز گذشته در شهرستان‌های مختلف کشور مراسم‌های مختلفی برای این مرجع عالیقدر جهان تشیع برگزار شد.

وی ادامه داد: در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله هند، پاکستان، آلمان، افغانستان، عراق و کشورهای آفریقایی مراسم‌های بزرگداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام اکبری شاهرودی ابراز داشت: مراسمی نیز فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۷ و ۳۰ مراسمی در مدرسه امیرالمؤمنین از سوی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه نیز مراسمی از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در تجلیل از مقام علمی و نکوداشت مؤلف منتخب الاثر چهارشنبه ۱۸ اسفندماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در همان روز بعد از نماز عشا طلاب آبادانی مراسمی را در مسجد ولی‌عصر خیابان عمار یاسر برگزار خواهند کرد.
مسئول ستاد بزرگداشت رحلت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: مراسم چهلمین روز رحلت این مرجع عالیقدر روز پنج‌شنبه ۱۹ اسفندماه با حضور مراجع، علما، بزرگان حوزه و عموم مردم بعد از نماز عشا در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین روز مراسم با نوان از ۱۶ الی ۱۷ و ۳۰ در بلوار الغدیر، مسجد الغدیر برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام اکبری شاهرودی تاکید کرد: در این مراسم‌ها ویژه‌نامه‌هایی هم منتشر خواهد شد و مستندهایی نیز در رثای ایشان در صداوسیما پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در کربلا هم مراسم چهلمین روز درگذشت ایشان با حضور مردم ایران و عراق بر سر مقبره ایشان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha