شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

حوزه/مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر حکیم انقلاب صادر شده است، حرکتی در راستای حفظ قدرت و تضمین آینده انقلاب اسلامی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران عصر امروز، در اولین روز کاری خود در این مقام، با حضور در شهر مقدس قم و زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)، درآیین اختتامیه نخستین دوره کشوری تربیت مربی بیانیه گام دوم انقلاب که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، بیانیه گام دوم انقلاب را حرکتی در راستای حفظ قدرت نظام اسلامی ایران برشمرد و افزود: امروز شما فرهنگیان و نمایندگان ادارات آموزش و پرورش استان های کشور که در این همایش حضور دارید باید این بیانیه را در سطح جامعه تبیین کنید تا تضمین کننده آینده انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بسیار جامع است، اظهار کرد: این بیانیه دارای جامعیت است و هویت انقلاب، پیدایش انقلاب، چالش هایی که انقلاب با آن مواجه بوده و آثار بابرکت انقلاب را تبیین کرده و همچنین تبیین کننده چله دوم یا گام دوم انقلاب و موفقیت هایی است که در این گام می توان داشت و همین طور ابزارهای مورد نیاز این پیشرفت را گوشزد کرده است.

وی افزود: جامعیت بیانیه گام دوم به اندازه ای است که حقیقتا یک جمع فرهیخته منسجم با صرف وقت بسیار زیاد هم توانایی تنظیم و تدوین چنین بیانیه ای را نمی توانند داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: جامعیت رهبری، خِرد رهبری، اطلاع وسیع رهبری از تمام زوایای انقلاب و حشر و نشر ایشان قبل از پیدایش انقلاب و بعد از تأسیس نظام جمهوری اسلامی و احاطه ای که بر همه جوامع انقلاب دارند یک کار ارزشمندی را در قالب بیانیه گام دوم به فرهیختگان، نخبگان و افراد جامعه ارائه داده است.

وی با بیان این که اگر بخواهیم درباره موضوعی صحبت کنیم باید پیشینه آن را بدانیم و پیامدها و چالش های آن را بررسی کنیم تا بتوانیم به یک بیان شیوا و راهبر در جهت شکوفایی آن موضوع برسیم، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با مرور سریع بر آنچه که در ۴۰ سال گذشته از لحاظ پیشرفت ها و افت ها بر کشور گذشته و رویش ها و ریزش هایی که اتفاق افتاده، بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند و اجرایی کردن این بیانه تعالی بیش از پیش کشور و جامعه را در پی خواهد داشت.

بهرامی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در تبیین این بیانیه مهم به صورت آتش به اختیار و جهادی ورود کنیم و نباید منتظر ابلاغ، توصیه و سفارش باشیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha