شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه گیلان

حوزه/ ۱۶۰ اصله نهال در مدرسه امیرالمومنین علی(ع) رشت به نام سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روحانی گیلان کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور در مراسم کاشت ۱۶۰ اصله نهال که عصر روز گذشته در مدرسه امیرالمومنین علی(ع) رشت برگزار شد، گفت: در دومین روز از هفته‌ منابع طبیعی، در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از عرصه‌های طبیعی، به نام سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حدود ۱۶۰ شهید روحانی گیلان، در محوطه‌ مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت ۱۶۰ اصله نهال کاشته شد.

وی با تاکید در راستای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت بیشتر جامعه نسبت به مواهب طبیعی و انفال الهی، اظهار کرد: طبیعت منحصر به فرد گیلان این رسالت مهم را برای طلاب و روحانیان دو چندان می‌کند.

دکتر میر حامد اختری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان نیز، ماموریت‌های قانونی حوزه‌ مدیریتی خود را در قالب حفاظت، احیاء، توسعه و بهره برداری از جنگل‌ها تشریح کرد و گفت: طلاب و روحانیون یکی از ظرفیت‌های رسانه‌ایی هستند که می‌توانند توان عمومی را در راستای حفظ و احیای سرمایه‌های طبیعی بسیج کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha