شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجلیل از قاریان گیلان

حوزه/ امام جمعه رشت گفت: پس از انقلاب اسلامی به طور کامل احساس کردیم که هرجا رویش، رشد و شکوفایی داشته‌ایم نتیجه توجه به فرهنگ قرآنی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در جلسه تجلیل از امیدرضا رحیمی حافظ کل قرآن روشندلان و نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جامعه‌ای که توجه به قرآن دارد به طور قطع از زیربنای غنی و قوی برخوردار است.

وی غنای فرهنگی جامعه را در توسعه فرهنگ قرآنی عنوان کرد و افزود: بسیج همگانی پدران و مادران در راستای ورود فرزندان در مراکز ترویج فرهنگ قرآنی از روش‌های توسعه فرهنگ قرآنی است که باید در جامعه ترویج داده شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه متولیان و مسئولان جامعه به ویژه مربیان قرآنی باید تمام تلاش خود را برای تربیت نوجوانان و جوانان به کار گیرند، تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه بزرگ، باید همانطور که در بخش‌های دیگر فرهنگی و اقتصادی جامعه فعالیت می‌کند، در این راستا نیز تلاش همه جانبه و گسترده‌ای داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، ترویج فرهنگ قرآنی را سبب بالندگی جامعه دانست و بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی به طور کامل احساس کردیم که هرجا رویش، رشد و شکوفایی داشته‌ایم نتیجه توجه به فرهنگ قرآنی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha