جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ وداع با پیکر شهیدان مرتضی سعیدنژاد و احسان کربلایی‌پور در معراج شهدای تهران

حوزه/ مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهیدان احسان کربلایی پور و مرتضی سعیدنژاد از شهدای مدافع حرم،‌ در معراج شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم وداع با پیکر شهیدان «مرتضی سعیدنژاد» و «احسان کربلایی‌پور» امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

این مراسم که در حسینیه معراج الشهدا و با حضور خانواده و بستگان شهدا برگزار شد، خانواده شهیدان سعیدنژاد و کربلایی‌پور با پیکر شهیدان خود وداع کردند.

وداع با پیکر شهدای مدافع حرم ‎«مرتضی سعید نژاد» و «‎احسان کربلایی پور» برگزار شد

همچنین سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت هم در این مراسم حاضر شدند.

شهید مرتضی سعیدنژاد متولد سال ۱۳۶۱ از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در حمله هوایی چند شب گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق به شهادت رسید، از وی دو فرزند به نام‌های زینب چهار ساله و فاطمه هشت ساله به یادگار مانده است.

وداع با پیکر شهدای مدافع حرم ‎«مرتضی سعید نژاد» و «‎احسان کربلایی پور» برگزار شد

شهید احسان کربلایی پور متولد ۵۹ و از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که همراه با شهید سعیدنژاد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی اصالتا اهل خوزستان بود که وصیت کرده بود در کنار شهید لطفی نیاسری به خاک سپرده شود. از وی نیز سه فرزند به نام‌های عباس، محمدصادق و فاطمه به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیده IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    1 2
    شهید نظر می کند به وجه الله شهدای عزیز شما که شفیعان روز جزا هستید دست ما رو هم بگیرید تادر راه شما باشیم شهدا سنگ نشانند که ره گم نکنیم
  • فاطمه ولی خانی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    ان شاءالله ظهور نزدیک است ان شاءالله سرداران سپاه انتقام خواهند گرفت به حضرت مادر فاطمه زهرا سلام الله علیها و حضرت ارباب امام حسین علیه السلام حضرت ابالفضل العباس الحسین علیه السلام و همه ائمه اطهار به حضرت زینب سلام الله علیها حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها .. همه و همه برسانید التماس شفاعت شهدای عزیز کمک مان کنید قدم هایمان مؤثر در ظهور باشد خوش به حالتان که با مهدی فاطمه رجعت خواهید کرد شهادتتان مبارک برای صبوری دل خانواده های معظم و معززتان دعا میکنیم ان شاءالله خداوند بپذیرد
  • واکنش واقعا قوی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    متاسفانه عدم پاسخ قاطعی که جرات سوز باشد، دشمن را جری کرد و هی ... کل دست اندرکاران و آمران و ... در شهادت و ترور سردار سلیمانی می بایست بدون فوت وقت به درک واصل بشوند و در مورد اسرائیل هم مواضع حساسش بخصوص هواپیماهای جنگی و بالاخص اف۳۵ ها نبایستی اثری ازشان باقی بماند
  • علی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    1 0
    با شهادت مرتضی فهمیدم واقعا هرکسی لیاقت شهادت نداره. مرتضی لیاقت معراج داشت . مرتضی نباید روی این کره خاکی میموند. مرتضی واقعا لیاقتش بالا بود و به همین هم رسید. فقط میتونم بگم مبارکت باشه مرتضی جان
  • ه IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    1 0
    روحشون شاد خدابه خانوادشون صبربده
  • ۶۱۹۹۵۸۸۷۳۸ IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 0
    شهادتان مبارک
  • ناشناس IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    شهادتتان مبارک و روحتان شاد
  • صادق IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام خیلی گرفتارم زنم با برادر زن هایم مرا زدن ورفتن
  • مریم زنگویی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    با سلام ان شالله در بهشت جاویدان وابدی خداوند ما رو هم همسایه ی این شهید بکنه