پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1013057
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
حافظ

حوزه/ مدیر مدرسه حفظ قرآن مهاد اصفهان از تجلیل ۱۵۰ دانش آموز حافظ قرآن کریم در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، عادل درخشان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تجلیل از ۱۵۰ دانش آموخته مدرسه حفظ قرآن مهاد اصفهان، اظهار داشت: ۲۰۰ دانش آموز پسر طی پنج سال گذشته در این موسسه قرآنی، ۵ تا ۳۰ جزء قرآن کریم را حفظ کردند.

وی اضافه کرد: در جمع این دانش آموزان، ۳۵ نفر حافظ کل قرآن و ۲۰ نفر نیز در مسابقات بین‌المللی و کشوری حفظ و قرائت قرآن، رتبه‌های اول تا سوم را بدست آورده‌اند.

مدیر مدرسه حفظ قرآن مهاد اصفهان، هدف از برگزاری این همایش را افزایش انگیزه دانش آموزان برای حفظ قرآن عنوان کرد و گفت: در مقطع ابتدایی ۶۵ و متوسطه اول ۱۱۰ دانش آموز در این موسسه در حال آموزش هستند.

درخشان با بیان اینکه در این مدرسه علاوه بر دروس اصلی و حفظ قرآن، برنامه‌های ویژه تربیتی و تقویتی نیز برای دانش آموزان اجرا می‌شود، مطرح کرد: در پایان هر ماه از دانش آزمون آزمون کتبی و شفاهی گرفته می‌شود و پس از پایان پنج جزء نیز با برگزاری آزمون اعطای مدرک حفظ، در صورت کسب امتیاز حدنصاب، دانش‌آموزان مدرک حفظ قرآن را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است مدرسه تخصصی حفظ قرآن مهاد تحت نظارت موسسه مهد قرآن کریم اصفهان از سال ۹۶ با هدف گسترش و ترویج آموزش فرهنگ قرآنی و تربیت حافظان قرآن تاسیس و تا به امروز مشغول فعالیت در حوزه قرآن می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha