سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محمدباقر فرزانه

حوزه/ امام جمعه موقت مشهد گفت: حرکت انقلابی مردم مسلمان منطقه محور مقاومت منجر به از بین رفتن سلطه استکبار در این ناحیه و رهایی آنها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان کلید هر حرکتی را استمرار آن مسیر دانستند و کمک به محور مقاومت هم مشمول همین حکم است.

وی اضافه کرد: حرکت مقاومت اسلامی منطقه موجب شد تا گریبان سلطه‌گران با موضوع عدالت خواهی گرفته شود، زیرا ریشه اصلی این حرکت که سرلوحه اقدام امام راحل نیز بود رسیدن به عدالت و آزادی است.

امام جمعه موقت مشهد افزود: حرکت مقاومت در دو مسیر انجام می شود، مسیر ایجابی که می خواهد منتهی به تمدن نوین اسلامی شود و مسیر سلبی که هدف آن مقابله با ظلم و ستم است زیرا تا زمانی که ستم پذیری وجود داشته باشد ستمگران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: تا اکنون ایران به یک قدرت نظامی و سیاسی منطقه و پیروز در مقابل استکبار تبدیل شده است. همچنین داعشی که با هدف تهدید برای ایران ایجاد شد و توانست ۸۵ درصد سوریه را تحت سلطه خود در آورد و در موصل اعلام حکومت اسلامی کرد، شکست خورد. شاهد هستیم که عربستان در مقابل یمنی که قدرت مالی مناسبی هم ندارد، اظهار عجز می کند پس آینده حرکت مقاومت روشن است.

امام جمعه موقت مشهد خطاب به مسئولان گفت: حداقل سه امر رفاه، امنیت و آرامش باید برای مردم فراهم شود تا آنها بتوانند پشتیبان این نظام باشند و وقتی رفاه اجتماعی فراهم نشود نمی توان انتظار پای بندی به خواستهای حکومت را از مردم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه افزود: امر به معروف و نهی از منکر هم جز وظایف اجتماعی هر فرد است که سرنوشت هر حکومتی را می سازد و برای فساد ستیزی باید این فریضه الهی را برپا داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha