شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: کمک به برادر هم دین خود، محبت و لطف نیست، بلکه در اسلام این کار یک وظیفه دینی، شرعی و انسانی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در مراسم افتتاح خیریه‌ای که برای جمع آوری کمک به خانواده‌های مستضعف در ایام عید تشکیل شده است، اظهار داشت: اسلام به عنوان دین مهربانی و رحمت، همواره مسلمانان را به این مهم دعوت می‌کند.

امام جمعه مریوان گفت: کمک به برادر هم دین خود، محبت و لطف نیست، بلکه در اسلام این کار یک وظیفه دینی، شرعی و انسانی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در سال‌های اخیر باعث ایجاد معضلات بسیاری برای مردم شده است، که فعالیت انجمن‌ها و نهادهای خیریه در این شرایط ویژه می‌تواند بسیار کارساز باشد.

ماموستا شیرزادی با تاکید بر اینکه مسلمان واقعی کسی است که به فریاد و کمک برادر دینی خود برسد، گفت: اسلام دینی اجتماعی و برون گراست و همواره ما را به انجام امور خیر دعوت می‌کند تا جایی که پروردگار در سراسر قرآن کریم ما را به سوی کار نیک و عام‌المنفعه دعوت می‌کند.

امام جمعه شهرستان مریوان با بیان اینکه امیدواریم دولت بتواند با روحیه جهادی که تاکنون از خود نشان داده، به تدریج مشکلات اقتصادی و معیشتی را برطرف کند، مطرح کرد: مسئولان به یاد داشته باشند که هر کاری برای این مردم نجیب انجام دهند، اجر و ثواب بالایی کسب خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha