دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خواهران طلبه سرداران فرهنگی جهاد تبیین هستند

حوزه/ استاد جامعه الزهرا(س) قم با بیان اینکه وظیفه‌ ما زمینه سازی برای ظهور و همچنین بستر سازی برای رسیدن به جامعه مهدوی است، گفت: خواهران طلبه با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) به میدان جهاد تبیین وارد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سیده فاطمه دریاباری، استاد جامعه الزهرا(س) قم، امروز در نشست فصلی معاونین فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان همدان که در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، خواهران طلبه باید به عنوان سرداران جبهه فرهنگی با انگیزه و خالصانه به جهاد تبیین در سطح جامعه بپردازند.

وی بیان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و لذا هرکسی که دارای دغدغه است لازم است که در این مسیر وارد میدان شوند.

استاد جامعه الزهرا(س) قم افزود: جهاد تبیین دارای الزاماتی است که معرفت همراه با بصیرت، اخلاق مداری و عدم تبعیت از دشمن باعث ارتباط موثر و تاثیرگذار در بین مردم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید خود را نسبت به آیندگان مسئول بدانیم، مطرح کرد: وظیفه‌ ما زمینه سازی برای ظهور و همچنین بستر سازی برای رسیدن به جامعه مهدوی است.

دریاباری با بیان اینکه خواهران طلبه با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) به جهاد تبیین وارد شوند، گفت: خواهران طلبه با آسیب شناسی و شناخت موانع و دشمن شناسی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، در این مسیر با شناخت و بصیرت به موقع و با علم و آگاهی در راستای تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب عمل کنند و روشنگری در بیان حقایق داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات و هجمه دشمنان در فضای مجازی و حقیقی، تصریح کرد: بهترین سلاح برای سرداران جهادی و فرهنگی، تقویت علم، باورها، ارزش‌ها، شناخت اولویت‌ها، بالا بردن قوه تحلیل و درک جایگاه ولی فقیه و آرمان‌گرایی و مقاومت در این مسیر است که موجب دستیابی به هدف اصلی که همان زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) است، خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha