چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عربستان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خوزستان، با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن اعدام (۸۱ نفر از جوانان مسلمان معترض به رژیم عربستان) خواستار برخورد قاطع نظام‌های حافظ حقوق بشری با این جنایت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مدیریت حوزه علمیه خوزستان، با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن اعدام ۸۱ نفر از جوانان مسلمان معترض به رژیم عربستان، خواستار برخورد قاطع نظام‌های حافظ حقوق بشری با این جنایت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله قاصم الجبارین

بار دیگر دست جنایتکار نمایندگان انگلیسی و سردمداران اسلام خودساخته آل سعود که به خون مظلومان یمن، قطیف، بحرین، لبنان، پاکستان و افغانستان و هزاران مظلوم دیگر آلوده بوده است، دیروز نیز به خون ده‌ها مظلوم دیگر از مخالفان سیاسی سرزمین خودش، آغشته کرد.

این رژیم سعودی، با تلاش در حذف مخالفان و منتقدان خود به جرم شیعه بودن و حب آل پیامبر، از پیله همیشه خون‌آلودش بیرون آمد و مثل همیشه این جنایات را به بدترین شکل ممکن برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه‌ خود و سایر جوامع اسلامی ایجاد نمود، تا هم جنایت کند و هم از اسلام چهره‌ای خشن نشان دهد.

لذا حوزه علمیه خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایات، به تمامی نهادهای حقوق بشری دنیا که در مقابل این جنایت، سکوت کرده‌اند، گوشزد می‌کند که سکوت در مقابل این جنایت، همدستی و حمایت از جنایتکاران است و اگر به وظیفه خود عمل نکنند، در جرم آن‌ها شریک و در انظار بشریت، محکوم خواهند بود.

وسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha