دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جنایت آل سعود در اعدام و به شهادت رساندن شیعیان را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بیانیه ای، جنایت آل سعود در اعدام و به شهادت رساندن شیعیان مظلوم را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: جنایات وحشیانه و تاریخی آل سعود که نشأت از جهالت و رذالت شخصیتی و وابستگی و مزدوری آنان به جهان استکبار دارد در سالهای اخیر به اوج شقاوت خود رسیده است.

خبر تأسف آور و هولناک اقدام جنایتکارانه رژیم ضد اسلامی عربستان سعودی در اعدام و به شهادت رساندن 81 نفر از مسلمانان، قلوب همگان را جریحه دار نمود. بدینوسیله این عمل غیراسلامی و ضد انسانی آن حکام مزدور را به شدت محکوم می کنم.

رژیم سفاک عربستان در کنار جنایات به مردم یمن، هولناک‌ترین و وقیحانه‌ترین جنایتی را در راستای تحقّق خواسته‌های نیاکانشان یعنی صهیونیسم و اسرائیل جنایتکار و رضایت خاطر اربابانشان یعنی انگلیس مکّار و آمریکای پلید مرتکب شدند و قلوب همه آزادگان جهان را به شدّت جریحه‌دار نمودند.

بی تردید ادامه اینگونه ظلم ها به حقوق مسلمین در عربستان عواقبی سخت برای رژیم سفاک حاکم بر این کشور دارد و مایه شکست آنان خواهد شد.

اینجانب و مردم مسلمان استان بوشهر ضمن محکوم کردن این جنایت، برای شهیدان مظلومِ این فاجعه، علو درجات و برای بازماندگان آن شهداء صبر و اجر فراوان را آرزومندم.

در پایان تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الاعظم ، طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) ، سرافرازی اسلام و مسلمین در تمامی سرزمین های اسلامی و نجات مسلمانان عزیز از شر اشرار از خداوند متعال خواستارم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha