یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر| توزیع 1400 بسته معیشتی اداره کل اوقاف فارس میان نیازمندان

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان فارس گفت: بیش از ۲۰۰ جشن به همت اداره کل اوقاف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام رحیم صفری گرائی، پیش از ظهر امروز در نشست رسانه ای با خبرنگارن که در سالن ثقلین اداره کل اوقاف فارس برگزار شد، در خصوص برگزاری جشن های نیمه شعبان در امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ جشن به همت اداره کل اوقاف برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۷ کاروان نسیم انتظار جشن های خیابانی توسط مراکز افق امامزادگان خواهند داشت، اضافه کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان در اماکن مذهبی فارس یکی دیگر از برنامه های اداره کل اوقاف است که شاخص ترین آنان در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین(ع) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف فارس تصریح کرد: بیش از ۳ هزار نفر از هیئت امنا، خدام، امام جماعت، مبلغ بومی و همکاران در استان فارس وظیفه خدمات رسانی به صورت ۲۴ ساعته به زائرین را خواهند داشت.

وی عنوان کرد: استان فارس پتانسیل ویژه ای را در موضوع گردشگری دارد، وجود امامزادگان یکی از مراکز گذار ایرانیان است که این کار وظیفه ما را دشوار می کند تا از میزبانان مراجعه مطلوب کنیم، امیدواریم یک خاطره خوب را مسافران و زائران از این مکان ها داشته باشند.

حجت الاسلام صفری گفت: در هر تمام امامزادگان و بقاع متبرکه پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و مراسم سال تحویل را خواهم داشت که در حرم مطهر علی بن حمزه و حرم سید علاالدین حسین مراسم سال تحویل به طور ویژه برگزار خواهد شد.

وی همچنین کمک های اداره کل اوقاف در ایام کرونا را مورد توجه قرار داد و افزود: همچنین بیش از ۳ میلیارد تومان کمک به بیمارستان های خط مقدم کرونا کمک های نقدی و معیشتی شده است، ۱۳۶ هزار بسته معیشتی از محل اجرای نیات واقفین خیر اندیش در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، در موضوع ماه مبارک رمضان طرحی را سازمان اوقاف و امور خیریه از اوایل اسفند که تقریا ۱۲ هرماه تحت عنوان قرار ۱۲ انجام می شود که در هر ماه تعداد بسته معیشتی تدارک دیده می شود و به نیازمندان داده می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس خاطرنشان کرد: موضوع آزاد سازی زندان ها یکی از کارهای ویژه است، که در طول سال ۱۴۰۰، حدود ۴۴ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده اند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha