چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، تبیین اموری که دشمن در جنگ نرم و روایت ها تلاش می‌کند وارونه جلوه دهد را از موضوعات مهم و اثرگذار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان با تبریک ایام شعبانیه و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و تسلیت ارتحال آیت الله علوی گرگانی، اظهار کرد: موضوع جهاد تبیین در فرمایش های مقام معظم رهبری قدری ناشناخته مانده است.

وی، تبیین اموری که دشمن در جنگ نرم و روایت ها تلاش می‌کند وارونه جلوه دهد را از موضوع های مهم و اثرگذار عنوان کرد و افزود: در جنگ روایت‌ها باید نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه استمرار انقلاب از عمده ترین موضوع هایی است که باید در جهاد تبیین صورت گیرد، تصریح کرد: نخستین موضوع، تبیین هدف‌های انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، توجه به نیازهای امروز و فردای جامعه را دومین هدف در راستای استمرار انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: استقرار جمهوری اسلامی بر پایه حکومت اهل بیت علیه السلام نخستین هدف انقلاب اسلامی بود که تحقق پیدا کرد.

وی بر ضرورت جهاد تبیین در راستای اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: بسط و توسعه عدالت از جمله اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه تمدن نوین اسلامی از دیگر اهداف تحقق انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی درصدد ایجاد تمدنی است تا برای بشریت الگوسازی کند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به قرار گرفتن انقلاب اسلامی در میدان جنگ اراده ها اشاره کرد و یادآور شد: آینده در اختیار کسی است که دارای اراده قالب باشد ضمن اینکه دشمن در جنگ اراده‌ها به دنبال ایجاد سستی در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایجاد یأس و خستگی در میان مردم و مسئولان بزرگ ترین هدف دشمن است، اظهار کرد: برخورد پدرانه و اخلاق مدارانه ائمه جمعه با مسئولان در برطرف کردن مشکلات اثرگذار است.

امام جمعه رشت، در مسیر نگه داشتن مردم با هر وسیله مشروع را از اهداف استمرار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مطالبه گری‌ها باید با توجه به وجود امکانات باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha