دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق از دولت آینده عراق خواست یک برنامه ای در پیش گیرد که منجر به استقلال سیاسی و اقتصادی کشور شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق از دولت آینده عراق خواست یک پروژه و برنامه مشخصی را در پیش گیرد که منجر به استقلال سیاسی و اقتصادی کشور شود و عراق را از فشار های بین المللی دور نگه دارد.

ایشان در سخنرانی هفتگی خود گفت: کرامت ملت ها بر اساس میزان استقلال اقتصادی آن و میزان استقلال آن در تصمیم گیری سیاسی به دور از تأثیرات خارجی است و همچنین اقتصاد آن باید بر کشاورزی و صنعت و امثال آن متکی باشد که کشور را از تکیه بر دیگران بی نیاز کند.

آیت الله مدرسی، علمای دینی، دانشگاهیان و صاحبان بصیرت را به یاری دولت جدید عراق در ترسیم نقشه راه برای پیشرفت کشور از طریق حفظ کرامت ملت و بهبود اوضاع اقتصادی و دور نگه داشتن آن از تأثیرات بین المللی دعوت کرد.

این عالم عراقی بیان داشت: ملت عراق از کرامت بالایی برخوردار است که باعث شده در طول تاریخ انواع اشغالگری را نپذیرد و در برابر آن مقاومت کند.

آیت الله مدرسی با اشاره به اینکه ملت عراق با کرامت و روحیه انقلابی توانسته در برابر مزدوری و جاسوسی که به دنبال ویرانی و خرابی در کشور است، مقاومت کند، تأکید کرد: باید از این روحیه برای نهضت و پیشرفت کشور و دور نگه داشتن آن از بحران های جهانی استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha