یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: کشورهای منطقه به این نتیجه رسیدند که اگر اسرائیل پایگاهی در کشور آن‌ها ایجاد کند، نه تنها امنیت آن‌ها را تامین نمی‌کند بلکه آن را از بین می‌برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد تاریخی امام خمینی (ره) این شهر، بیان کرد: آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) باید با هر ابزار و کاری انجام شود زیرا امام زمان برای برقراری عدالت نیازمند به یاری است.

وی با اشاره به پرتاب موشک بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل عراق افزود: جمهوری اسلامی در سطح بین المللی دارای اقتدار است و انتقام از حمله به یکی از شهرهای مرزی ایران، نقطه عطفی بود که همزمان با هک شدن سیستم رایانه‌ای رژیم صهیونیسیتی و رئیس موساد اتفاق افتاد و آنان نتوانستند با تصمیم به انفجار در فردو، شیرینی نوروز را به کام مردم ایران تلخ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: با وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌توان شاهد اقتدار جمهوری اسلامی بود.

مطیعی بیان کرد: با توجه به نزدیکی تعطیلات عید نوروز، از زحمات نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی قدردانی می‌کنم.

وی، کشتار ۸۱ نفر در عربستان سعودی که ۴۱ نفر از آنان شیعه بودند را محکوم کرد و گفت: آمریکا مدعی حمایت از حقوق بشر است اما نه تنها این جنایت را محکوم نمی‌کند بلکه به آن چراغ سبز نشان می دهد.

امام جمعه سمنان گفت: اوکراین و عربستان چه تفاوتی دارند که آمریکا تنها کشتار در اوکراین را محکوم می‌کند؟ این یعنی آمریکا فقط آنجا که منافعش به خطر می‌افتد صحبت از حقوق بشر می‌کند.

مطیعی با بیان اینکه اعدام های جمعی باید پیگیری‌های حقوقی بین المللی را به همراه داشته باشد افزود: شیعیان عربستان هیچگاه رفتار خشونت آمیزی ندارند و امید است خون ریخته شده آنها باعث نابودی رژیم آل سعود شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha