یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حدائق

حوزه/ حجت الاسلام حدائق از حضور گسترده مردم استان فارس در کاروان شادپیمایی خودرویی و پیاده روی به مناسبت نیمه شعبان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام محمد حسین حدائق ظهر امروز در حاشیه مراسم شادپیمایی خودرویی و پیاده روی اظهار کرد: امروز در نقاط مختلف استان به ویژه مرکز استان شاهد حرکت کاروان های خودرویی و پیاده‌روی شاد مهدوی بودیم که بحمدالله با حضور مردم به نحو مطلوب برگزار شد.

وی با تصریح اینکه دو مسیر برای حرکت کاروان خودرویی و پیاده روی شاد مهدوی در نظر گرفته شده بود، اضافه کرد: حرکت کاروان پیاده روی از سمت سه راه احمدی به سوی سه راه نمازی و حرم مطهر شاهچراغ(ع) و حرکت کاروان شادی از امام زاده ابراهیم به سمت چهار راه امامزاده قاسم و در نهایت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) صورت گرفت.

حدائق ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم شادپیمایی، عنوان کرد: خداوند عیدی همه را تعجیل در فرج حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار دهد، بحث انتظار فرج، مختص شیعه و اسلام نیست، در تمامی ادیان، همچون مسیح و یهود حتی ادیان غیرآسمانی موضوع انتظار برای آمدن منجی که دنیا را پر از عدل و داد می کند، مطرح است.

به گفته قائم مقام بنیاد مهدویت فارس، اسلام به عنوان خاتم ادیان الهی، موضوع منجی را به صورت کامل مطرح می کند، خداوند می فرماید یعنی ای اهل ایمان، فرمان خدا و رسول و فرمانداران (از طرف خدا و رسول صلی الله علیه و آله)  که از خود شما هستند را اطاعت کنید.

حدائق گفت: با بصیرت در تمامی امور و عرصه های زندگی، باید زمینه حضور را فراهم آوریم، سپاه حق به دنبال و در رکاب امام زمان(عج) و سپاه دجال ها روبروی امام می ایستند، یک طرف انقلاب اسلامی و طرف دیگر استکبار جهانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha