یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: در شرایط کنونی که مردم با معضلات اقتصادی و مشکل بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، اگر مسئولان مردم را مراعات و درِ اتاقشان را به روی مردم نبندند، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی، امروز در نشست با کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور که در سالن آمفی تئاتر این مجموعه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: از همه عزیزانی که در طول یک سال اخیر در حوزه‌های مختلف زحمت کشیده‌اند، تشکر کرده و امیدوارم همراه با خانواده‌هایتان سال خوبی پیش‌رو داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده، مجموعه دفتر نماینده ولی‌فقیه و مرکز بزرگ اسلامی در استان در طول بیش از یک سال اخیر رو به جلو حرکت کرده است، گفت: جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به کار بیشتر و انرژی مضاعف‌تر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دنیا زودگذر است که از ما اثری باقی نیست، تصریح کرد: چقدر خوب است که در طول دوران عمر خود، خوبی از خود به‌جا بگذاریم.

وی پیشرفت در زندگی را مستلزم تغییر و تحول در رفتار و افکار خود دانست و افزود: سعی کنیم در سال جدید “سطح کاری” خود را ارتقا داده و اتفاقات و کارهای متکبرانه را با اراده خود رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ارتقای سطح کاری، ابتکار، خلاقیت و حرکت جدید را نیازمند مطالعه دانست و عنوان کرد: باید همزمان با تلاش در این مسیر، “معنویت و اخلاص” خود را نیز ارتقا داده و هر روزمان شبیه هم‌ نباشد.

وی با یادآوری اینکه همه چیز پول نیست و باید در زندگی شخصی انسان‌های موفق باشیم و از بی‌تقوایی و بی‌اخلاقی دوری کنیم، ابراز داشت: در سال جدید با تمرین و تجدید در رفتار؛ تنبلی، سستی و بی‌ حوصلگی را از وجودمان خارج کرده و با انگیزه و نشاط کار کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شد: در شرایط کنونی که مردم با معضلات اقتصادی و مشکل بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، اگر مسئولان درِ اتاقشان را به روی مردم نبندند، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابراز داشت: امیدوارم همواره در جهت رضایتمندی حق‌تعالی و مردم گام برداشته و خداوند متعال از رفتار، گفتار و اعمال همه ما راضی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha