پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ امام جمعه کرگانرود با اشاره به اهمیت تولید از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: تولید و خصوصا تولید دانش بنیان لازم است که در کشور به یک گفتمان و فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح، امام جمعه کرگانرود، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران، به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: عمر انسان به عنوانی سرمایه‌ای گرانبها، غیر قابل بازگشت و جبران‌پذیر نیست و لازم است تا به درستی از این سرمایه عظیم بهره ببریم.

وی با اشاره به اهمیت تولید از دیدگاه مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: تولید و خصوصا تولید دانش بنیان لازم است که در کشور به یک گفتمان و فرهنگ تبدیل شود.

حجت الاسلام فلاح، مخاطب شعار سال را در درجه اول مسئولان دانست و گفت: ضروری است که مسئولان، شعار سال را در سیاست‌های کلان کشور مد نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان را تولیدی دانستند که بازار فروش داشته باشد و ضمن آنکه بتواند بیکاری جوانان را از بین ببرد و اقتصاد مقاومتی ایجاد کند، دشمنان نظام را نیز ناامید کند.

امام جمعه کرگانرود همچنین به دو پیام مهم در سخنرانی رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: این سخنرانی در مکانی ایراد شد که نماد مقاومت مردم ایران بود، یعنی مسجد خرمشهر، و دومین پیام این سخنرانی این بود که با حضور مردم و در جمع مردم این پیام صادر شد، یعنی اینکه با توان مردم و با حضور مردم انقلابی، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش خواهیم برد.

وی تصریح کرد: اقتصاد، تولید، فرهنگ و سیاست لازم است که دانش بنیان باشد تا بتوانیم استقلال و اقتدار کشورمان را حفظ کنیم و دیگر نگاهی به بیرون از مرزها و دیگر کشورها نداشته باشیم.

حجت الاسلام فلاح در پایان با تسلیت ارتحال علمای اسلام، گفت: ارتحال آیت الله ری‌شهری، آیت الله رودباری و حجت الاسلام‌والمسلیمن فقیه را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha