جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الالسام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: راهیان نور به عنوان یکی از فناوری‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس، می‌تواند نقش موثری در راستای تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی امروز در جمع کاروان‌های راهیان نور استان قزوین در یادمان طلاییه اظهار داشت: اردوی زیارتی و معرفتی راهیان نور یک فناوری نوین در بهره‌برداری از گنج عظیم دفاع مقدس است که می‌توان با برنامه ریزی صحیح، محتوای معنوی و اخلاقی مورد نیاز جوانان در گام دوم انقلاب را تامین کرد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطر نشان کرد: راهیان نور به عنوان یکی از فناوری‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس، می‌تواند نقش موثری در راستای تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی ادامه داد: باتوجه به فتنه انگیزی‌های دشمنان در جنگ شناختی و تلاش آنها برای تحریف و فراموشی حماسه‌های هویت ساز انقلاب، اردوی راهیان نور و تحقق جهاد تبیین نقش مهمی در خنثی کردن و مقابله با جنگ شناختی دشمنان دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: وقتی نقشه این سرزمین الهی را می‌بینید، مشخص می‌شود که ملت ایران در دفاع از وطن و دین خود چه کردند و لذا این راهیان نور است که می‌تواند چراغ راه آیندگان شود تا راه را از بیراهه تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه امروز درگیر شبیخون فرهنگی هستیم و دشمن از طریق فضای مجازی هر اطلاعاتی را در اختیار جوانان قرار می‌دهد، خاطر نشان کرد: راهیان نور مهمترین کار آفندی در مقابل تهاجم‌ دشمن و جنگ در میدان روایت‌گری است.

وی یادآور شد: در همین راستا نیز در ایام گذشته ۱۳۲ روحانی از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به همراه کاروان‌های راهیان نور به یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha