جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجتا الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌تواند آنان را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن حفظ نماید.

حجت الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در یادمان شهدای طلاییه اظهار داشت: امروز نوبت ما است که با حفظ آرمان‌های رزمندگان و شهدا و انتقال آن به نسل جدید، دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی ادامه داد: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش‌های دفاع مقدس است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌تواند آنان را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن حفظ نماید.

وی ادامه داد: هر چقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج داده شود، بی‌تردید نسل جدید در مقابل حملات دشمن در جنگ نرم مقاوم‌تر می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه ولایت، بحث اصلی در جنگ بود و گره‌ها با ولایت و رهبری امام(ره) و ولایت فقیه باز می‌شد، گفت: با وجود آنکه شهدا اکثرا نوجوان و جوان بودند، اما در دفاع مقدس به بلوغ فکری و پختگی می‌رسیدند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: امروز تنها دلیلی که دشمنان نظام جرأت نزدیک شدن به مرزهای وسیع ایران را ندارند، شجاعت و مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن است.

وی خاطر نشان کرد: نسل نوجوان و جوان و یا افرادی که میدان جنگ را ندیده‌اند، لازم است که به خاطر داشته باشند، انقلاب به آسانی بدست نیامده و حراست و مراقبت از آن یک وظیفه همگانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: امیدواریم روح بلند و ملکوتی شهدا، همانطور که پشتیبان نظام و مردم بودند، همچنان نیز بر ما جاری و ساری باشد و ما شرمنده شهدا نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه بیانات حکیمانه و راه‌گشای مقام معظم رهبری، لازم است که نصب العین مسئولان و اقشار مختلف باشد، گفت: شعار سال نه در چاپ بنر و برگزاری همایش که باید در عمل به آن پرداخته و محقق شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha