جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الالسام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: هدف از نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب، توجه به مشکلات مردم و آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی، امام جمعه بویین زهرا، امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: هدف از نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب، توجه به مشکلات مردم و آحاد جامعه است.

امام جمعه بویین زهرا خاطر نشان کرد: تولید دانش بنیان، یعنی تولید محصول با فناوری‌های نوین و هم افزایی علم و ثروت بر پایه‌ دانایی و دانش.

وی ادامه داد: انتظار از مردم، جوانان، به ویژه دولت مردمی و انقلابی و تازه نفس این است که با تلاش مضاعف، زمینه تحقق شعار سال در حد اعلاء را فراهم کنند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: شعار سال، در زمینه کشاورزی و صرفه جویی در آب و خاک در شهرستان بویین زهرا لازم است که مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ضمن محکوم کردن تجاوز دولت عربستان سعودی به یمن، بیان کرد: آل سعود ۷ سال قبل با حمله به مردم یمن به دنبال آن بود که انقلابیون یمن را شکست دهد، اما خود در باتلاق انصارالله گیر کرد.

وی ادامه داد: مردم یمن در این مدت با سخت‌ترین شرایط توانستند قدرت پوشالی رسانه‌ای سعودی‌ها را به چالش بکشند و استقلال خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام رضوانی همچنین به حضور اقشار مختلف مردم در یادمان‌ هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با وجود آنکه رژیم بعث، در دوران دفاع مقدس مورد حمایت نظامی و تسلیحاتی استکبار جهانی بود، اما ملت ایران با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) بسیج شدند و اجازه ندادند تا سنگرهای دفاع از اسلام و انقلاب، خالی بمانند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب راهیان نور را یک فناوری نوین در جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس و یک سنت حسنه نامیدند، بنابراین لازم است که امروز تمام تلاش خود را به کار گیریم و از فرصت راهیان نور، بهترین استفاده و بهره را ببریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha