شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مدیران و مسئولانی که به هر دلیلی توانایی انجام خدمت جهادی در راستای تحقق شعار سال را ندارند، کنار بروند و مسئولیت را به افراد جهادی و شایسته خدمت واگذار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با تبریک سال نو و بهار طبیعت بیان کرد: تقارن نیمه شعبان با فرا رسیدن سال نو موجب شور و نشاط معنوی در جامعه شد و باید این تقارن را برای اعتلای روز افزون ایران اسلامی به فال نیک گرفت.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، گفت: در سال جدید باید برای رونق تولید جایگاه خاصی در نظر بگیریم، چرا که موجب اشتغالزایی جمعیت جوان، افزایش درآمد ملی و سربلندی روز افزون ایران اسلامی در عرصه های گوناگون خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه تولید بر پایه دانش موجب پیشرفت و تحول آفرینی در اقتصاد خواهد شد، افزود: لازم است که دانش در همه عرصه های تولید ورود کند تا محصولات ایرانی بتواند در بازارهای جهانی رقابت کنند .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان، خاطر نشان کرد: برای تحقق شعار سال باید از عرصه های دانش بنیان در همه حوزه ها حمایت جدی صورت بگیرد و در این راستا حمایت دولت و مسئولان نیاز است.

وی با اشاره به اینکه مدیرانی که توانایی تحقق اهداف شعار سال را ندارند باید کنار گذاشته شوند، گفت: مدیران و مسئولانی که به هر دلیلی توانایی انجام خدمت جهادی در راستای تحقق شعار سال را ندارند، کنار بروند و مسئولیت را به افراد جهادی و شایسته خدمت واگذار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان بر همت جهادی همه مدیران و مسئولان برای توسعه و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی تاکید و خاطر نشان کرد: باید برای خدمت صادقانه، بی منت و جهادی به مردم تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha