شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الالسام ماندگاری

 حوزه / حجت الاسلام والممسلمین ماندگاری گفت: همه ما وظیفه داریم حماسه هشت سال پایمردی و ایثار شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم، لذا یکی از مهمترین راه‌های انتقال فرهنگ این حماسه، برپایی اردوهای فرهنگی راهیان نور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزار ی «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری، ظهر امروز در جمع کاروان راهیان نور استان قزوین، در یادمان شهدای شلمچه، گفت: فرهنگ دفاع مقدس را باید به نسل جدید و جوان جامعه منتقل کنیم که یکی از شیوه‌ها و روش‌های تاثیرگذار آن کاروان‌های راهیان نور، ایجاد موزه‌های دفاع مقدس، ضبط و ثبت خاطرات، تجلیل از خانواده های شهدا و برگزاری یادواره های شهدا است.

رئیس هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم حماسه هشت سال پایمردی و ایثار شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم، لذا یکی از مهمترین راه‌های انتقال فرهنگ این حماسه، برپایی اردوهای فرهنگی راهیان نور است.

وی بیان کرد: راهیان نور یکی از میراث‌های خوب دوران دفاع مقدس است و با توجه به هجمه‌های صورت گرفته علیه کشورمان در فضای مجازی، ضرورت بهره‌گیری از این عرصه بیش از زمان‌های دیگر احساس می‌شود.

ماندگاری با بیان این که ملت بزرگ ایران سرمشق و الگوی جهانی آزادیخواهان است، ادامه داد: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ است.

رئیس هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا در پایان گفت: راهیان نور از اتفاقات فرهنگی بزرگ است و باید قدر آن را دانست و تقویت کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha