پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید مشاور قالیباف از شهرستان بهمئی

حوزه/ پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به خانواده های شهید بیوکانی، رحمت داوری، جماعتی، ویسی و جانباز ۷۰ درصد در شهرستان بهمئی ابلاغ شد.

به گزارش خبرگذاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، مهرداد کریمی، نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در بازدید از شهرستان محروم بهمئی، پیام دکتر محمد باقر قالیباف را به خانواده شهدا و جانبازان شهرستان ابلاغ کرد

نماینده دکتر قالیباف در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده شهداست. امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

کریمی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا، روحیه خدمتگزاری را دوچندان می کند، یادآور شد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است و فراموش نکنیم ایثارگری شهدا بوده که ما در امنیت و عزت زندگی می کنیم.

کریمی اظهار کرد: به عنوان نماینده دکتر رئیس مجلس شورای اسلامی خدمت رسیدم تا پیام دکتر قالیباف را به خانواده های شهید رحمت داوری، بیوکانی، جماعتی، ویسی و علی یار خوبی زاده جانباز ۷۰ درصد ابلاغ کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha