جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان به همراه مدیر کل بنیاد شهید به مناسبت آغاز سال نو با خانواده شهیدان موسوی پژمان و با جانباز منصور آقا محمدی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، به همراه مدیر کل بنیاد شهید امشب با خانواده شهیدان موسوی پژمان و با جانباز منصور آقا محمدی دیدار کرد.

امام جمعه همدان در این دیدارها که به مناسبت آغاز سال نو برگزار شد، ضمن تقدیر از مجاهدت و ایثارگری خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس، اظهار داشت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن ازخودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند.

وی با اشاره به خدمات و فداکاری خانواده جانبازان، یادآور شد: هم خانواده‌های شهدا و هم خانواده‌های جانبازان قدر خودشان را بدانند و مطمئن باشند که عمل آنها بسیار ارزش دارد و تأثیر زیادی برای عظمت اسلام داشته و خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اهمیت تحقق جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری، گفت: جانبازان عزیزی که امروز در بین ما حضور دارند، لازم است که با بازگو کردن خاطرات خود خصوصا برای نسل جوان، گام مهمی را در عرصه آشنایی این نسل با رشادت‌های رزمندگان بردارند، چرا که بیان واقعیت‌ها و تجربه‌های هشت سال دفاع مقدس قطعا باعث هدایت انسان‌ها می‌شود.

گفتنی است، شهید سید علی موسوی پژمان در سال ۱۳۷۱ بر اثر عوارض مجروحیت شیمیایی و شهید سید حسین موسوی پژمان در عراق، توسط نیروهای متجاوز آمریکایی در سال ۱۳۸۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و جانباز ناصر آقامحمدی نیز در ۱۱ فروردین سال ۶۵ در منطقه شلمچه بر اثر ترکش موشک، دو چشم خود را از دست داده است.

دیدار نوروزی امام جمعه همدان با خانواده شهیدان موسوی و جانباز آقامحمدی

دیدار نوروزی امام جمعه همدان با خانواده شهیدان موسوی و جانباز آقامحمدی

دیدار نوروزی امام جمعه همدان با خانواده شهیدان موسوی و جانباز آقامحمدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha