شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار نوروزی فرمانده نیروی انتظامی با آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: همچنان که قبلا نیز گفته شد فضای مجازی بلای مهم عصر و زمان ماست و بسیاری از مفاسد، از فضای مجازی است و در واقع، فضای مجازی پایگاه شیطان شده است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با تبریک آغاز سال جدید و اعیاد شعبانیه، تنوع در وظایف و تعداد بالای کادر را از علل اهمیت و سختی کار در نیروی انتظامی دانسته و گفتند: اینکه بتوان به تمام جنبه های نیروی انتظامی رسیدگی کرد، کار آسانی نیست اما بدون تردید با تلاش مؤثر واقع خواهد شد.

ایشان، مسألۀ حجاب را از موارد مهم در سطح جامعه و به ویژه قم دانسته و افزودند: وضع حجاب در مجموع خوب نیست به خصوص در مسافرت ها که گویا آزادی بیشتری احساس می کنند. باید برای معضل بی حجابی راهکار ارائه داد.

ایشان در ادامه به معضلات و مفاسد فضای مجازی اشاره کرده و بیان داشتند: همچنان که قبلا نیز گفته شد فضای مجازی بلای مهم عصر و زمان ماست و بسیاری از مفاسد، از فضای مجازی است و در واقع، فضای مجازی پایگاه شیطان شده است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی، بازشدن دانشگاه ها و مدارس را ضروری دانسته و گفتند: با کم شدن بیماری کرونا باید هر چه زودتر دانش آموزان و دانشجویان در کلاس های درس شرکت کنند. ما در حوزه علمیه نیز اصرار داریم که درس ها به صورت حضوری برگزار گردد.

معظم له در پایان این دیدار بر آموزش پرسنل و کادر اداری نیروی انتظامی نسبت به مسائل دینی و مذهبی تأکید کرده و افزودند: اگر خدای ناکرده میان پرسنل نیروی انتظامی افراد ضعیف الایمانی باشند، باعث می شود تا نسبت به وظیفۀ خود کوتاهی کرده و به جایگاه نیروی انتظامی خدشه وارد گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    2 1
    لااقل، فیلتر نرم افزارهای جستجوی اینترنتی بیگانه، فحشا را سانسور می کنند ولی هیچ سانسوری توسط مراکز مخابراتی ارائه دهنده اینترنت در داخل کشور، صورت نمی گیرد؛ اپراتورهای تلفن همراه و مخابرات، در این زمینه بیشترین نقش را دارند و باید سانسور فحشا را سر لوحه اقدامات خویش قرار دهند؛ صرفا نباید فروش اینترنت و سود بیشتر ملاک عمل باشد.
    • مرتضی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      3 0
      با نصب یک فایروال(دیواره آتش) در مراکز مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه، خیلی راحت می توان از انتشار فحشا جلوگیری کرد و بستر فساد را از تا حد خوبی از بین برد، دولت نباید بی تفاوت و غافل باشد!
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    ئد ئوزون آماده سن گلدی گمی __ئونا مین گل بو صفایه بیر دمی __ ولو بیر یولدا ئولوب گئور سن ئوزون ___یاخشی دیل باغلاما هر شیئه گئوزون _ بو فضاده خلقی دشمن اوینایر __ایلیور باطلی هر لحظه دایر __ کمکه مدرِک آداملاردان چاغر __بو مجازی فضانی دوزالد آغر __
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      با سلام و احترام بر سروران عزیزم در خبر گزاری رسمی حوزه دامت برکاتهم ، با عرض پوزش «.. گل بو فضایه بیر دمی » مورد نظر این بنده ی حقیر بوده است که سهواََ « بو صفایه » نوشته ام ، البته اگر اصلاحی از جانب شما بزرگواران صورت نگرفته باشد ، لطفاََ امر به اصلاحش بفرمائید و اگر اصلاحی شده باشد ، درست همان است که اراده فرموده اید . بسیار ممنون و سپاسگزارم . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
  • رضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    2 1
    ریشه فساد و بی بند وباری ، فقر اقتصادی است جوان ، چه پسر یا دختر که از صبح تا شب کار بکند به دنبال این مسائل نمیرود ولی بیکاری و نا امیدی باعث میشود که به فکر چیزهای ناخوشایند بیفتند . تا به حال هر تلاشی برای جلوگیری از ورود فناوری انجام شده بی فایده بود در ضمن فناوری خنثی است این کاربر است که محتوا را انتخاب میکند نه سیستم
    • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      3 0
      دختر نباید صبح تا شب سر کار بره، در غیر اینصورت بابت نانی که به دست میاره، خیلی چیزها را از دست میده! با زمینه فساد در فضای واقعی و فضای مجازی باید مبارزه کرد.
    • سینا AU ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      ببینید،وقتی دین در زندگی نباشه همین میشه! شما می گویید اگر اقتصاد خوب باشد! مگر الان فرانسه،هلند و دانمارک و .. اقتصادشون عالی نیست؟! خوب یعنی مردمانشون به ایمان هستن؟! اتفاقا شما باید بدونید! که اگر منبع درامدشون بالا بره،چون اعتقاداتی ندارن،خرج سگ ، گربه! مد روز، و گناهان خود و دیگران میشود! بگذارید راحتر بگوییم! عده ای زیادی هستن! چون حکومت 2500 سال گذشته نیست! و الان ازادی عمل بیشتر دارن! هر کدام تبدیل به دیکتاتوری کوچله در کوچه محله و خانه خود شود! در حالی که در تاریخ کشور! معمولا،یک رذل بالا می امد! و خون مردم رو میکرد تویه شیشه! مثلا رضا شاه،اگر کسی حرف زیادی میزد،خودش و خانواده اش رو سربه نیست میکرد! یا در دوره پهلوی(انگلیسی ها)! که عده ای زیادی از مردم! کار میکردن! پول نمی گرفتن! و حرف نمیزدن! اما الان کار نمی کنن! پولم میگیرن و حرف میزن .. ! فرهنگ و اقتصاد هردو باهم هستن! 7 میلیارد انسان روی زمین هر روز توسط غربی ها دارن شتشوی مغزی میشون! انتظار نداشته باشید،وقتی فرهنگ اسلامی در کشور نیست! این جوان و نوجوان و نونهال و .. مقاومت کند! جیبش رو پر پول کنید..! میره همون کارهای انور آبی ها رو میکنه ..
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    در آشفته فضای نا بسامان __به بی قیدی و جهل آلوده دامان __کند دشمن کثیری از جوانان __ جوانانی که باید دین دانان __شوند و بر گزینند راه جانان __ کنند اخذ ادب از نکته دانان __ کنون افتاده اند در دامن جهل __بیائید صاحبان سینه ی فهل__ از این سر گشتگان پر ز قوت __بسازید مردمانی پر فتوت__
  • علی IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 1
    وضع معیشت مردم هم خوب نیست بخصوص سر سفره ها. بساط دین فروشی دیگه رونق نداره
    • علت IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      1 0
      یکی از عوامل فقر بی تقوایی هست، و یکی از مصادیق مسلم بی تقوایی، بی حجابی و بد حجابی است.
    • ابراهیمی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
      1 0
      عامل فقر در جامعه، حقوق های نجومی افراد با نفوذ در دستگاهای دولتی و نیمه دولتی و شرکت هایی که به خاطر مفاسد اداری بیت المال را غارت می کنند به وجود می آید، کشورمان دارای منابع عظیم خدادادی است و اختلاس گران مانع عدالت اجتماعی در تقسیم بیت المال می شوند.
    • سینا AU ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      سوال بزرگ! مگه نمی گید وضعیت اقتصاد خوب نیست! میشه بفرمایید دقیقا ربط اقتصاد با بی حجابی چیه؟! اصولا کسی که غرق در فقر باشه! مطمعا سرش بشدت شلوغه! و اینقدر دق دقه داره! که بی حجابی توش گمه! انوقت چطوری میشه! که به دنبال بی حجابی و مد روز باشه! دهه 70 و 60 و 50 هم فقر بود! اونم چه فقری! که ارزو کمترین ها رو داشتن! که امروزه نمی تونن تصورش کنن(مگر اینکه ببرشون اون موقعه) .. چرا اون موقعه بی حجاب نشدن!؟ اصلا چرا در 2 ساله کرونا اینقدر بی حجابی شدت گرفت؟! در ضمن وقتی یکی داره گناه میکنه،هیچ کس دیگه فدایی انسان گناه کار نمیشه! بهش علاقه نخواهد داشت! دلها از هم دور خواهد شد! بازم تکرار میکنم،در حال حاضر یمن،جزو فقیرترین فقیرترین کشورها جهان(به دلیل اینکه امریکا و غرب محاصره نظامیشون کردن) .. طبق منطق من دراوردی شما! قاعدتا باید 99 درصدشون بی حجاب و وطن فروش و همه چیز شده باشند! .. نه عزیز! اون گناهان شخص که اینطور سرکش میکنه .. و به جامعه رسوب میکنه! دیکتاتور کوچوله هایی که میخوان دوباره برگردن و خون مردم رو بکن در شیشه ..!