دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با بیان این که رهبر انقلاب بر جایگاه تولید و امنیت غذایی همواره تأکید می‌کنند، گفت: با شعار امسال رهبر انقلاب اسلامی، زمینه‌های رشد تولیدات کشاورزی و ارتقای فکری، فرهنگی و اجتماعی کشور در این عرصه پیش روی مدیران و مسئولان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دیدار نورزوی دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، امروز نهم فروردین با مدیران و معاونان این وزارتخانه برگزار شد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین ربانی با تبریک سال ۱۴۰۱ به مدیران ارشد و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و تقدیر از فعالیت‌های سال گذشته‌ی آنان، گفت: محاسبه و ارزیابی خود و فعالیت‌های اداری و سازمانی، راهبرد و اصول اساسی مدیریت محسوب می شود که آموزه های دینی هم بر این امر تأکید فراوان دارند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال، برای ارتقای جایگاه تولید، سنگ تمام گذاشتند؛ بنابر این زمینه‌های رشد تولیدات کشاورزی و ارتقای فکری، فرهنگی و اجتماعی کشور در این عرصه، پیش روی مدیران و مسئولان فراهم است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی همچنین با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از فرصت و جایگاه افراد در نقش‌ها و مسئولیت‌های گوناگون نظام اسلامی، ابراز کرد: شایسته است در مسیر بهره‌وری بیشتر از عمر گرانبها و وظایف محوله اجتماعی، برنامه‌ریزی دقیق و منظمی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای جلب رضای الهی و تقویت روحیه معنوی مدیران و کارکنان برشمرد و اظهار کرد: بی‌تردید با رشد معنویت و اخلاق، آسیب‌ها کمتر می‌شود و توفیق خدمت به مردم به دست می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به فرازی از دعای امام سجاد(ع) درباره استقبال از ماه رمضان، افزود: امیدواریم در سایه الطاف الهی و کسب روحیه جهادی بتوانیم در تحقق اوامر نوروزی رهبری و ترویج کار جهادی در کشور پیشگام باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی هم با تأکید بر اجرای هدفمند اوامر و بیانات نورزی رهبر انقلاب، بر تسریع خدمات جهادی و دانشی تأکید و تصریح کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ تغییرات و تحولات جدی و بنیادینی در وزارت جهاد کشاورزی با همکاری همه مدیران و کارکنان این مجموعه انقلابی صورت گیرد.

دکتر ساداتی‌نژاد با بیان این که وزارت جهاد با پیشینه‌ای که در عرصه جهاد و تفکر جهادی دارد باید فرمانپذیری بالای خود را از اوامر رهبر انقلاب بیش از نهادهای دیگر دولتی به اثبات برساند، گفت: انتظار می‌رود مدیران محترم در تحقق پیام نوروزی رهبر انقلاب به صورت ویژه مجری و پاسخگو باشند.

در ادامه این دیدار، چند تن از مدیران وزارت جهاد به بیان برنامه‌های پیش رو و بررسی روند سیاست‌های اجرایی بخش‌های مربوطه به گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha